کد خبر: ۲۶۳۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
موافق وزیر پیشنهادی علوم موافق وزیر پیشنهادی علوم؛
عصر دنا: نماینده موافق وزیر علوم گفت: پزشکیان دولت وفاق ملی را که در برنامه‌هایش اعلام کرد، در عمل و در معرفی کابینه اش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمد موحد نماینده کهگیلویه به عنوان موافق برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: برادران و خواهران! قطعاً عمر نمایندگی من از همه شما بیشتر است، هفت دوره است که در مجلس شورای اسلامی حضور دارم و مراحل مختلفی را دیده اما شاهد مجالس متفاوتی بودم با رویکردهای مختلف، از اصلاح طلب و اصولگرا و معتقدم عنایتی که خداوند بزرگ در این دوران به ملت ایران با رهنمودهای رهبر عزیزمان نموده‌اند، بی‌بدیل است و جا دارد همه ما شکرگزار نعمت باشیم.

وی افزود: اگر هدایت و رهبری‌های مقام معظم رهبری نبود آنچه را که امروز شاهد هستیم محقق نمی‌شد. یکی از این آثار حضور آقای پزشکیان است که دولت وفاق ملی را که در برنامه‌هایش اعلام کرد در عمل هم در معرفی وزرا به مجلس نشان داد.

نماینده کهگیلویه تصریح کرد: امروز این ما هستیم که برای شکرگزاری این نعمت باید دست به دست هم دهیم و از رئیس جمهور و دولت حمایت کنیم. مدتی است که مردم منتظر تصمیم ما هستند تا مجلس تصمیم بگیرد و رئیس جمهور را بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب همکاری مدد نماید تا هرچه زودتر کار دولت شروع شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
پیرمرد پرحاشیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
ای معامله گر دستمالتو جمع کن میخای کلاه سر این هم بزاری
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
درود بر حاجی عزیز سناتور واقعی مرد دوست داشتنی
دنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
سلطان صاحب قرآن، سناتور مجلس اعیان ، هم پزشکیان ایشان را می شناسد هم ایشان به خوبی با پزشکیان آشناست . چون در دوره های مختلف مجلس پزشکیان هرگز تندروی ، شال سبز گردانی ، پاره کننده قانون برجام ، شعار مرگ براین وآن از ایشان ندیده ونشنیده است . دردوره خاتمی هم بهترین رابطه را باایشان داشته است .فقط با احمدی نژاد وباندش زاویه داشته .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.