تاریخ انتشار:۱۳:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
بیانیه بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هفته دولت؛
عصر دنا: تلاقی هفته دولت با اربعین حسینی(ع) در سال جاری، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان آمریکای جنایتکار و تروریست پرور است و دولت و ملت را به مقاومت فعال برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، در آستانه هفته دولت و روز دولت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امید است در راستای مصوبات در دولت سیزدهم و با همدلی و هم افزایی روز افزون دو قوه مجریه و مقننه به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی، در دولت چهاردهم جناب آقای دکتر پزشکیان شاهد بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و عزت و اعتلا و بطور کلی امیدآفرینی روزافزون ملت بزرگ ایران اسلامی باشیم. 

متن بیانیه بدین شرح است: 

 

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): مسئولان باید به دنبال عدالت باشند. دنبال آسان کردن زندگی برای طبقات مستضعف و محروم باشند؛ کسانی که در روز خطر این مملکت را نجات دادند.

شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر آن دو یار دیرین و همسنگر، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه، اما پربرکت خدمت خود، تلاش وافری نمودند تا با رفع محرومیت و استضعاف و تبعیض و بی‌عدالتی، سعادتمندی را برای ملت خویش به ارمغان آوردند و سرانجام با خیانت منافقین کوردل تحت حمایت استکبار جهانی در آتش عشق پروانه‌وار سوختند.
هنوز زمان زیادی نگذشته است که پروژه‌های عمرانی زیرساختی، فناوری نوین اطلاعاتی، تجهیز به دانش خیره‌کننده هسته‌ای و تحرک پویای خیل عظیم جوانان پرشور و مستعد ایرانی به جنبش درآمده و دوستان نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بهت و دشمنان ما را به وحشت افکنده است و این سرآغاز و نوید دهنده تمدن عظیم اسلامی است که روز‌های طلایی گذشته پرشکوه را در خاطر مجسم می‌کند و عزم استوار و اهتمام ماندگار جمعی را نمودار می‌سازد؛ لیکن تمدن اسلامی در شرف تکوین از جویبار سرخ خونین شهیدانی حماسه‌ساز سیراب گشته و قداستی بی‌مانند بدان بخشیده است و همگان را بر حفظ و نگهداری، شکوفایی و گسترش آن مکلف ساخته است.
تلاقی هفته دولت با اربعین حسینی(ع) در سال جاری، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان آمریکای جنایتکار و تروریست پرور است و دولت و ملت را به مقاومت فعال برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند.


ضرورت تمرکز و اهتمام جدی دولتمردان انقلابی و جهادی نسبت به توصیه‌ها و انتظارات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی از دولت و ضرورت کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات امروز کشور و ملت، که پادزهر تحریم‌های ظالمانه؛ تکیه بر ظرفیت‌های ملی و بومی است و تجربه هم نشان داده است در هر عرصه‌ای به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی مورد اعتنا قرار گرفته است، به آوردگاه شکست معاندین و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است، همچنین با اجابت توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند قدردان زحمات مسئولان باشید، بر خود لازم می‌دانیم از سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر و خدمت صادقانه رئیس جمهور شهید، مردمی و انقلابی دکتر آیت الله سید ابراهیم رئیسی(رحمه الله علیه) در عرصه‌های مختلف برای برون رفت از مشکلات به ویژه در سفرهای استانی که سرآغاز تحرک و مایه امیدواری مردم بود، تشکر و تقدیر نماییم. امید است در راستای مصوبات در دولت سیزدهم و با همدلی و هم افزایی روز افزون دو قوه مجریه و مقننه به عنوان دو بازوی قدرتمند نظام اسلامی، در دولت چهاردهم جناب آقای دکتر پزشکیان شاهد بهبود اوضاع اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و عزت و اعتلا و بطور کلی امیدآفرینی روزافزون ملت بزرگ ایران اسلامی باشیم.


با توجه به اینکه مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) که فرمودند ما در مرحله دولت‌سازی اسلامی هستیم،
سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت اسلامی،ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اعلام مینماید همواره در جهت بهره وری بهتر و بیشتر خدمات کارگزاری و اداری همه ادارات قرار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمیورزد و همواره با بسیجیان فعال و انقلابی خود لحظه ای از خدمتگزاری به امت اسلامی دست برنخواهد داشت و همواره مطالبه گر منویات مقام معظم رهبری از دستگاههای کارگزاری کشور تا حصول نتیجه مطلوب خواهد بود.

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.