کد خبر: ۲۶۳۲۳
تاریخ انتشار:۰۰:۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از بازداشت سارق به عنف کارگر کارخانه‌ای که هنگام رفتن به محل کار توسط راننده و سرنشین یک دستگاه پراید از او سرقت شده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایسنا: سرهنگ محمود گیلانی امروز (۲۸ مرداد ماه) اظهار کرد: درپی اعلام یک فقره سرقت به عنف در شهرستان مهدیشهر که شاکی مصدوم و به بیمارستان سمنان اعزام شده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: شاکی گفت که هنگام رفتن به کارخانه در طول مسیر یک دستگاه پراید با دو سرنشین به بهانه رساندنش به محل کار، او را سوار ماشین کردند و بعد از طی مسافتی، از خودرو پیاده شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و مبلغی پول همراه گوشی تلفن همراهش را به سرقت بردند.

گیلانی به بررسی‌های فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه اشاره و بیان کرد: ماموران توانستند راننده را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان از اعتراف متهم به این سرقت به عنف خبر داد و افزود: سارق علت و انگیزه خود از انجام سرقت را اختلاف‌های شخصی عنوان کرد و با تکمیل پرونده راهی دادسرا شد. تحقیقات برای شناسایی همدست سارق همچنان ادامه دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی