کد خبر: ۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار:۲۳:۰۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: هواشناسی با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی تا پایان امروز، پیش بینی کرد که آسمان مازندران از فردا دوشنبه تا پایان هفته جاری صاف تا نیمه ابری و دمای هوا نیز روند افزایشی در پیش بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایرنا: هواشناسی با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران در روز جاری، پیش بینی کرد که با خروج این سامانه ناپایدار جوی، از روز دوشنبه تا چهارشنبه، آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و با افزایش تدریجی دما و در ارتفاعات نیز در ساعات بعدازظهر و شب با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.

هواشناسی پیش‌بینی کرد که با گرم تر شدن هوا در روزهای منتهی به آخر هفته جاری، بیشینه دما در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق مرکزی و شرق به ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

همچنین جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می‌دهد که با افزایش تدریجی دما در روزهای آینده، میانگین دما در مناطق مرکزی و شرقی از ۲۷ تا ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر با چند درجه افزایش در روز چهارشنبه به ۳۳ تا ۳۴ و در مناطق غربی بی نیز از۲۶ تا ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ۳۱ تا ۳۲ و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات نیز از ۱۶ تا ۲۴ به ۲۵ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر و شب ابری همراه با بارش پراکنده باران، روز دوشنبه صاف تا نیمه ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پراکنده و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.
شرایط جوی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز صاف تا نیمه ابری و با افزایش محسوس دما همراه خواهد بود.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می دهد که جویبار با ثبت دمای ۲۸.۹ و سیاه بیشه با ۱۵.۸ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با بیش از سه درجه افزایش خواهد یافت.

وضعیت امروز دریای خزر نیز با موج کوتاه و باد ضعیف پیش بینی شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار