کد خبر: ۲۶۲۸۷
تاریخ انتشار:۲۰:۵۷ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امسال تعداد زائرانی که با پرواز راهی عتبات عالیات و زیارت امام حسین (ع) می‌شوند از مرز ۵۰۰ هزار نفر خواهد گذشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: محمد محمدی بخش افزود: در حالی که در سال 1400 حدود 100 هزار نفر با پروازهای رفت و برگشت به عتبات اعزام شده بودند، این آمار در سال 1401 به 250 هزار نفر و در سال گذشته به 450 هزار نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال تعداد زائرانی که با پرواز راهی عتبات می‌شوند از مرز نیم میلیون نفر خواهد گذشت، گفت: 70 درصد زائران از ترمینال سلام فرودگاه امام مشرف می‌شوند و 28 فرودگاه کشور قدمگاه زائران سیدالشهدا است.

محمدی بخش با تاکید بر اینکه در تلاشیم در شأن زوار سیدالشهدا به عرضه خدمات بپردازیم، ادامه داد: امروز فرودگاه‌های ما به موکب و حسینیه تبدیل شده است و کسانی که در فرودگاه‌ها کار می‌کنند برای بدرقه و استقبال زائران است.

وی خاطرنشان کرد: امسال موفق شدیم با ایمنی و امنیت کامل عملیات حج را به پایان برسانیم و عملیات پروازهای اربعین نیز بزرگترین عملیات جابه‌جایی مسافر ما در طول سال است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در تلاشیم پروازهای فوق العاده بیشتری را به عتبات برقرار کنیم و تیم‌های ما به صورت شبانه روزی در فرودگاه امام و فرودگاه نجف برای رسیدگی به شکایت زائران حضور دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار