کد خبر: ۲۶۲۶۶
تاریخ انتشار:۱۹:۲۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:
عصر دنا: نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نکات مهمی که باید در اصلاح الگوی کشت رعایت و مورد توجه قرار گیرد این است که به سمت کشت محصولات استراتژیک پیش رویم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایسنا: هادی هاشمی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم لرستان رفتن به سمت کشاورزی اقتصادی و صنعتی است.

وی اضافه کرد: برای عبور از کشاورزی سنتی به صنعتی، یکی از برنامه‌های استان تکمیل سدهای نیمه‌تمام و اصلاح الگوی کشت است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ‌بیان کرد: با همفکری و همراهی کمیسیون کشاورزی به این نتیجه رسیدیم که استان‌هایی که کم توجه به موضوع اصلاح الگوی کشت هستند نیاز است توجه بیشتری داشته و اصلاح الگوی کشت را در اولویت خود قرار دهند.

هاشمی‌نیا گفت: الگوی کشت زوایای مختلفی دارد و یکی از نکات مهم این الگو که باید رعایت و مورد توجه قرار گیرد این است که به سمت کشت محصولات استراتژیک پیش رویم.

وی افزود: چنانچه با این روش پیش رویم قطعا در توسعه کشاورزی و درآمدزایی در این امر موفق خواهیم بود.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: موضوع اصلاح الگوی کشت باید در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد و کشاورزان در این امر توجیه شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی