تاریخ انتشار:۲۱:۴۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره شبکه بهداشت ودرمان گچساران در سالن اجتماعات اداره شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره شبکه بهداشت ودرمان گچساران با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان،جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران،کادر بهداشت و درمان شهرستان،پزشکان شهرستان در سالن اجتماعات اداره شبکه بهداشت و درمان گچساران برگزار شد.
سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان گچساران در این مراسم گریزی به سوابق چندین چندساله خود در حوزه بهداشت و درمان زد و عنوان کرد: آشنایی کامل به دستورالعمل ها در حوزه سلامت و هم حوزه بهداشت و... دارم،قانون مدیریت کشوری،چشم اندازها و برنامه های توسعه اول ،دوم و...آیین نامه ها، بخشنامه ها هییت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برآنها تسلط و آشنایی کامل و مطالعه کرده ام.
دکتر سید محمد امین رضایی خاطر نشان کرد: چند سال پیش به عنوان معاون شبکه بهداشت و درمان در کنار برادر بزرگوارم دکتر غلامیان برنامه های زیادی را در زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و مدیریتی داشتیم که متاسفانه بحران کرونا اجازه نداد به این موارد پرداخته شود. اما باز تمام توان مان را گذاشته و طرح های بزرگ و به جای مانده همچون بیمارستان نرگسی، زیرساخت های مراکز بهداشت شهری و روستایی، تجهیزات پزشکی و طرح های ماندگار دیگری را پیگیری کردیم که در آن شرایط یک کار بزرگ بود.
رضایی افزود: هم اکنون برنامه هایی برای حوزه درمان،آموزش،بهداشت،پژوهش و طرح های عمرانی داریم و اکنون با دست پر برای مدیریت و اجرای برنامه های که نوشته شده به میدان آمده ایم.
رضایی خاطر نشان کرد: مسیر سخت و راه دشوار است اما دراین مسیر بر سه سرمایه بزرگ در شهرستان تکیه کرده ام.
سرمایه اول مردم عزیز و خوب شهرستان گچساران که لایق بهترین خدمت ها هستند، سرمایه دوم بزرگترین و نقطه قوتی که برای خودم طراحی کردم و آنهم همکاران بسیار خوب،تمامی کادر بهداشت و درمان،پزشکان، متخصصین می باشند و سرمایه سوم بزرگترین فرصتی که در حال حاضر در شهرستان گچساران وجود دارد و آنهم وجود یک نماینده بسیار خوب،دلسوز،مردمی است بنام آقای دکتر تاجگردون که بتوانیم بهترین شکل از وجود ظرفیت وی استفاده کنیم.
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران در آخر به تعریف و تمجید دکتر حسین عسکری پرداخت و از زحمات و تلاش های دکتر عسکری در مدت مدیریتش در بهداشت و درمان تقدیر و تشکر ویژه کرد.
عسکری در پایان عنوان کرد: از همه بزرگواران که در جلسه شرف حضور دارند و اعتمادی که از طرف مجموعه دانشگاه انجام گرفت سپاسگزارم، امیدوارم که با دعای خیر مردم، همت و همدلی همکاران خوبم و استفاده از سرمایه های موجود بتوانیم شرایط مطلوبی را برای ارائه خدمت به مردم شریف دیارمان ایجاد نماییم‌.
گفتنی است: خوش و بش، خوشرویی و تبریک گفتن و تقدیر کردن، روبوسی و در آغوش کشیدن همدیگر از صحنه های بسیار زیبا در این مراسم از دو مدیر جوان آینده دار و سرمایه های شهرستان های گچساران و باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد (دکتر حسین عسکری و دکتر سید محمد امین رضایی) بود که این حرکت قابل تحسین و ستایش بود.
قابل ذکر می باشد: در این آیین هیچ کدام از مسئولان شهرستان گچساران حضور نداشتند، سرهنگ پاسدار جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران تنها شخصی بود که در این آیین حضور داشت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.