تاریخ انتشار:۱۵:۲۷ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با تأکید بر اینکه پاسخ ما به رژیم غاصب در راه است، افزود: هر تلاشی از طرف هر کسی برای عدم پاسخ جبهه مقاومت شکست خورده است؛ انتقام قطعی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به دیدار دست اندرکاران کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان مشکلات و چالش‌ها را به استحضار رهبر انقلاب رساندند. 

امام جمعه کهگیلویه با قدردانی از فرضتی که برای این دیدار حاصل شد،افزود: بذل و محبت معظم‌له نسبت به مردم استان ستودنی بود.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه رهبر انقلاب در همه مباحث و همه علوم تسلط تاریخی و تسلط جغرافیایی دارند،ادامه داد:بیان دلاورمردی‌های مردم استان توسط ایشان حقیقتا بی‌نظیر و درس آموز بود.

وی با اشاره به اینکه.آیت‌الله حسینی در خصوص روان‌آبها و نداشتن سهم از سدها، ضرورت احداث سد آبریز، مشکلات جاده پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی و صنایعی که گردش مالی آنها نفعی برای استان ندارد و دیگر مشکلات استان گزارشی ارائه داد،گفت:حضرت آقا از آقای عارف معاون اول رئیس جمهور خواستند که پیگیری کند و فرمودند علاوه بر اینکه آقای عارف پیگیر هستند بنده به آقای رئیس جمهورم خواهم گفت. 

وی ادامه داد: امیدواریم دولت محترم دستورات حضرت آقا را به صورت ویژه پیگیری نمایند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش جنایات بی‌پایان رژیم صهیونیست را یادآور شد و گفت: برای از بین بردن این غده سرطانی باید فکری بشود.اینکه برخی فکر می کنند انتقام اگر تأخیر حاصل شده یعنی انجام نمی‌شود اشتباه است، منطق خونخواهی گفتمان قرآنی ماست و گفتمان انقلاب اسلامی ماست اصل انتقاد مبنای قرآنی و مبنای فقهی دارد اما آنچه که مهم هست کیفیت با تدبیر هوشمندانه، مبتکرانه و غافلگیرانه این حماسه است که اتفاق بیفتد.

وی در ادامه بیان کرد: بنا نیست در ابعاد کوچکی این خونخواهی اتفاق بیفتد ابعاد این خونخواهی در ابعاد مختلف مهم است و اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه اگر می‌بینید که آرامش در کشور وجود دارد و آنها (رژیم غاصب) در زیر زمین هر شب تا صبح ترس و گریه دارند،اضافه کرد: این از صبر استراتژیک و اتفاقا از مهم‌ترین مسائل تاکتیکی این حمله است. 

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: امریکا و اربابش کشتی‌های فراوان و جنگنده های فراوانی آوردند در منطقه مستقر کردند و هزینه فراوانی برای نگهداری‌ها دارند پرداخت می کنند این مسئله از نظر اقتصادی برای دشمن ما فلج کننده و کشنده است آرزو می کنند زودتر این اتفاق بیفتد بلکه این همه هزینه انجام ندهند.

وی گفت: دنیا باید توجه کند این جنایتی که اتفاق دارد دو بعد دارد و این دو بعد برای ما مهم است. این جنایت یک مباشری دارد و یک سببی دارد؛ مباشر این جنایت رژیم کودک کش و آدم کش صهیونیستی است سبب اقوی از مباشر شیطان اعظم و طاغوت بزرگ و استکبار عالم امریکاست. دشمن باید به این مسئله توجه کند جهان اسلام هم باید بداند اگر حمایت امریکا از این رژیم غاصب نبود امروز اثری از این جنایتکاران نبود هر اتفاقی در این عالم می افتد سبب اقوای از مباشر امریکاست امریکا باید توجه بکند نوکران او باید توجه بکنند جمهوری اسلامی در این مسئله هم رژیم غاصب را محاسبه خواهد کرد هم به امریکا سیلی خواهیم زد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: برخی از غرب گداها و غرب گراهای داخلی بدانند با تطهیر آمریکا در جنایات آمریکا شریک خواهند بود به این نکته دقت بشود که برخی ها توصیه می کنند به ایران به عدم واکنش این سخن یا جاهلانه است یا خائنانه. اگر در مقابل دشمن ضعیف بودی از ضعف تو استفاده می کنید کسانی که به ظاهر ژست به عقلانیت می گیرند انتقام را هزینه بردار معرفی می کنند بدانید که هزینه ذلت و تسلیم به مراتب سنگین تر است و عظیم تر از مقاومت و ایستادگی است.

وی ادامه داد: یک توصیه هم به آنها که امان نامه می آورند که حالا این دفعه را بگذارید این دفعه را امان بدهید توصیه ما این است که در این مرحله هیچ امانی برای رژیم غاصب صهیونیستی نیست. امان برای رژیمی که به هیچ قاعده انسانی پای بند نیست و مهمان ما را در خاک کشور ما به شهادت می رساند؟!

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه بعضی از رژیم‌های عربی با تمام تلاش دارند محافظت می کنند که به صهیونیست‌ها ضربه ای وارد نشود،تأکید کرد:هر کشوری در این عملیات از رژیم غاصب صهیونیستی دفاع بکند هدف مشروع جمهوری اسلامی ایران است. رسانه‌های عربی به تریبون هایی برای توجیه جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل شدن خجالت دارد. آیا نمی‌بینید که چکمه این سربازان بر پهلوی فرزندان سنی مذهب اسلام است آیا اینها پاره تن جهان اسلام نیستند؟شرم باد بر این رسانه‌ها و نویسندگان و تحلیلگران. شما در ریختن خون فرزندان امت اسلامی شریک هستید. پاسخ ما به دشمن در راه است و لغو نخواهد شد این یک تعهد اخلاقی و یک تعهد سیاسی است که ما باید انجام دهیم.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: دشمن باید درس بگیرد دنیا باید متوجه بشود که چه اتفاقی است بناست بیفتد ان شا الله به لطف خدای رحمان به دعای امام زمان به دستور مقام معظم رهبری برای همیشه پاسخی خواهیم داد که امریکا گورش را از منطقه گم کند و به جای خلیج فارس به خلیج خوک‌ها برگردد. 

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به در پیش بودن اربعین تصریح کرد: اربعین؛ زلال جوشش کوثر کربلا، باطل السحر همه تلاش‌های شیطانی برای خاموش کردن نور الحسین است. اربعین، نماد عزتمندی مسلمانان و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است. 

 

وی گفت: کنگره جهانی اربعین یادمان حماسه‌ای جاوید و شکوهمندی است که سیر تاریخ تشیع؛ بلکه اسلام را متحوّل ساخت و سرود پیروزی انسانهای آسمانی و آزاده؛ امّا مظلوم را برای همیشه در فضایی دردآلود طنین انداز ساخته است.

وی اضافه کرد: اربعین امتداد واقعه کربلا و بزرگراه زنده نگه‌داشتن عاشورا و تجدید عهد و میثاق با شهدا و سبب ماندگاری نهضت امام حسین (ع) است.اربعین، رویداد سترگ درس آموز و فرایندی فراتر از آیین بزرگداشت یاد و خاطرۀ شهیدان نینواست.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.