کد خبر: ۲۶۱۸۵
تاریخ انتشار:۰۰:۳۳ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
استاندار مازندران:
عصر دنا: استاندار مازندران نقش ترسیم شده مساجد را در نظام حکمرانی جمهوری اسلامی ایران مهم توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: یوسف نوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش روز جهانی مسجد با بیان اینکه مساجد سنگر هستند و باید آن را حفظ کرد، گفت: این سنگرها فقط برای عبادت نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید از سنگر مساجد برای تبلیغ و ترویج معارف دینی، تهیج و بسیج مردم استفاده کرد، گفت: مساجد پایگاه بسیار مهم و اساسی به شمار می‌رود.

نوری با اظهار اینکه در حکمرانی که نظام جمهوری اسلامی ایران تأسیس و تدوین کرده است، مسجد نقش مهمی دارد ادامه داد: تمام آحاد مردم باید برای مقابله با دشمنی‌های رژیم صهیونیستی بسیج شوند و بایستند.

وی با اظهار اینکه به زودی شاهد نابودی غده سرطانی صهیونیستی باشیم، گفت: نقش مساجد ر بسته‌ای که و تحریر چه افکار عمومی حائز اهمیت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار