تاریخ انتشار:۱۶:۵۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد ازاجرای پروژه‌های برای تقویت زیر ساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیاردتومان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگلویه و بویر احمد در نشستی که با حضور خرنگاران برگزار شد گفت:شبکه برق کشور به صورت سراسری و پیوسته است که از طریق خطوط توزیع ۴۰۰ و ۲۳۰ کیلو ولت بصورت مویرگی در کل کشور توزیع میشود.


رسول روستا با بیان اینکه این توزیع به صورت وابسته و از منابع مشترک است اضافه کرد: هرکجای کشور که اقدام موثری صورت گیرد تمام کشور از آن بهره میبرند و بالعکس افزایش فشار در یک نقطه بر سایر نقاط کشور نیز اثر میگذارد.


وی اشاره کرد: در کشور ما برق از طریق خطوط ۴۰۰ و ۲۳۰ ولت بین کل کشور توزیع میشودسپس از طریق ۱۳ پست فوق توزیع که ۵ پست در گچساران، یک پست در هرکدام از شهر‌های باشت، بهمیی دهدشت و ۲ پست در بویراحمد است و از طریق این سیزده پست، توزیع برق در ۳۳ کیلو وات.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگلویه و بویر احمد از اجرای برنامه راهبردی در برنامه‌های پیش روی این شرکت خبر داد و گفت: راهبردی تدوین شده انجامشده از سوی کارشناسان میزان خاموشی‌های سالانه برق در استان که. هم اکنون یک هزار دقیقه است باید به ۴۰۵ دقیقه کاهش یافت.


روستا ازدر دستور کار قرار گرفتن ارتقای میزان هوشمندسازی مشترکان کنتور‌های کشاورزی، صنعتی، و اداری خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون میزان هوشمندسازی کنتور‌های کشاورزی استان ۸۰ درصد، صنعتی ۴۵ درصدو اداری ۵۵درصد است که ارتقا خواهند یافت.


وی ابراز کرد: شش هزار میلیارد ریال اعتبار از ابتدای سال جاری تاکنون برای تقویت زیرساخت‌های شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

روستائی تصریح کرد: سالانه دو هزار میلیون کیلووات ساعت فروش انرژی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که ۵۰ درصد فروش انرژی این استان خانگی، ۱۷ درصد عمومی، ۷درصد تجاری و ۱۰ درصد مربوط به حوزه صنعت است.


مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد ازاجرای پروژه‌های برای تقویت زیر ساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیاردتومان خبر داد و عنوان کرد: تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار ۴۵۰ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیاردتومان، احداث ۹۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان، نصب ۴۰۶ ترانس با مبلغ ۱۱۳ میلیاردتومان توسعه و اصلاح شبکه فشار ۱۴۳ کیلومتر با مبلغ ۱۴۵ میلیاردتومان، تعویض چراغ‌های پر مصرف با چراغ‌های کم مصرف، بهسازی ۱۶۴ روستا با اعتباری به مبلغ ۱۵۵ میلیاردتومان، نصب خازن در شبکه فشار متوسط به میزان ۷مگاوات با مبلغ ۳میلیارد تومان، برق رسانی به روستا‌های فاقد برق ۱۴ روستا ۱۶میلیارد تومان از جمله فعالیت‌های اجرایی این شرکت است.


وی خاطرنشان کرد: از جمله معضلات و مشکلات شرکت برق استان کهگلویه و بویر احمد صعب العبور بودن برخی مناطق استان، سرقت ها، محدودیت‌های زیرساختی، بالا بودن آمار تلفات، محدودیت‌های توزیع، رضایت مشترکان، مدیریت منابع مالی، منابع انسانی، انشعابات غیرمجاز و وصول مطالبات است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی