تاریخ انتشار:۲۲:۲۹ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه بازار شب 15 سال است در مجاورت فرمانداری مستقر شده است،گفت: مکان‌های مناسبی برای جابجایی در نظر گرفتیم اما کسبه همکاری ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا،سید حمزه محقق‌زاده در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت 17 مرداد برگزار شده بود، رسالت خبرنگاران را روشنگری صحت و سقم خبر دانست و گفت:وظیفه خبرنگار بی نظیر است در همه عرصه ها نقش و رسالت دارد .

فرماندار کهگیلویه افزود: تعداد خبرنگار در شهرستان زیاد اما خبرنگار فعال به تعداد انگشتان دستان نمی‌رسد.

وی، از کلنگ‌زنی بیمارستان جدید دهدشت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بیمارستان مصوبه سفر رئیس جمهور شهید و مشترک وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی است که با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس به زودی در ضلع غربی دهدشت(ابتدای جاده سلامت) کلنگ‌زنی خواهد شد.

محقق‌زاده ساماندهی جاده‌های ورودی دهدشت را دغدغه اساسی خواند و گفت: این ورودی‌ها در شأن شهر با سابقه دهدشت نیست رسانه‌ها باید پیگیر ساماندهی ورودی‌ها شوند.

وی ادامه داد: ورودی چرام در حال انجام است شهرداری به وظیفه خود که زیرسازی بود عمل کرد رفع مطالبات معارضان اما بر عهده شهرسازی بود که حل نشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: در ورودی طولیان تعیین تکلیف پیمانکار مهم است که بر عهده شهرسازی است ظاهرا پیمانکار خلع ید شد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه، شورای شهر را ملزم به پاسخگویی مردم و رسانه دانست و گفت: نافی عملکرد شورای شهر نیستیم اما نقاط ضعفی دارند که باید رفع کنند در موضوع نظارت بر کار شهرداری آیا به وظیفه خود عمل می‌کنند؟ و چرا در امورات شهرداری دخالت دارند در حالی که به عنوان پشتوانه باید به شهردار کمک کنند.

وی ادامه داد: پروژه زیرگذر در ادامه جاده پاتاوه به دهدشت تعریف و 450میلیارد بودجه پیش‌بینی شد مناقصه هنوز انجام نگرفت.

فرماندار کهگیلویه از عملکرد اداره منابع طبیعی و محیط زیست در مهار آتش سوزی‌ها قدردانی کرد و گفت: در حادثه کوه خائیز با توجه به وسعت زیاد منطقه تلاش شبانه روزی برای مهار آتش صورت گرفت و برای اولین بار هواپیمای آبپاش این حجم عملیات آبپاشی انجام داد.

وی با بیان اینکه بخشی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از اقدام کشاورزانی است که با آتش زدن پسماند ضربات جبران ناپذیر به پیکره طبیعت وادر می‌کنند از کشاورزان خواست به توصیه کارشناسان توجه کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: در حوزه راهداری پیمانکارانی به کار گرفته می‌شود که ضعیف هستند و به تعهدات خود پایبند نیستند.همه مشکلات پروژه‌های راه به اعتبارات مربوط نمی‌شود پیمانکار باید بنیه مالی قوی داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت بازار تصریح کرد: اتحادیه‌های اتاق اصناف فعالیت ندارند بی سر و سامانی بازار و عدم توازان قیمتها ناشی از عملکرد ضعیف اتحادیه‌هاست از صمت و اتاق اصناف انتظار داریم ورود بیشتری داشته باشند؛انتخابات اتحادیه‌ها بر اساس ضوابط برگزار شد اما خروجی خوبی ندارد.

محقق‌زاده با اشاره به اینکه 15 سال است بازار شب در مجاورت فرمانداری و مرکز ثقل امنیتی،سیاسی و فرهنگی شهرستان دایر شده است،گفت: این بازار باید جابجا شود.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری سه نقطه برای بازار شب در نظر گرفته شده که بازار امام رضا بهترین موقعیت است و شهرداری با قیمت نازل غرفه‌ها را در اختیار کسبه بازار شب قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم بازار را ساماندهی کنیم جلساتی برگزار کردیم اما کسبه بازار شب همکاری لازم را ندارند 15سال است خلاف ضوابط اینجا مستقر شدند و به نوعی احساس مالکیت دارند!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.