کد خبر: ۲۶۱۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی، سید شهریار گنجی را به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در آئینی با حضور معاون امور استان های صداوسیما، نماینده ولی فقیه و استاندار، سید شهریار گنجی به عنوان مدیرکل صدا سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات 63 ماهه امیر رئوف قدردانی شد.

گنجی پیش از این، مدیرکل اخبار استان های صدا و سیمای کشور را برعهده داشته است.

از جمله سوابق آقای گنجی می توان به: خبرنگار ارشد، مدرس دانشگاه و استاد مرکز آموزش صداوسیما، مدرس دوره های داخلی و بین المللی ژورنالیسم تلویزیونی، سردبیر ارشد رادیو و تلویزیون، معاون اطلاعات و اخبار شبکه خلیج فارس و سردبیری و مدیریت بخش های مختلف خبری و سیاسی سازمان صداوسیما اشاره کرد.
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد کارشناس ارشد مدیریت رسانه است، وی دارنده چندین رتبه اول حرفه ای کشور در خبرنگاری، سردبیری و مدیریت اخبار رادیو و تلویزیون است. همچنین مدیریت ستادی و میدانی انعکاس خبری سفرهای رییس‌جمهور و هیات دولت به استانها و مدیریت پوشش خبری مراسم اربعین حسینی درکشور عراق از دیگر سوابق کاری ایشان است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
رئوف شمش طلا بود
پیگیر و فعال
خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
یک مدیر 6 سال در یک استان فعالیت تکراری غیرابتکاری داشته باشد به هیچ وجه مزیت محسوب نمی شود. مدیران حرفه ای نباید مدت مدیریت شان را طولانی کنند.
ضمنا لحظات آخر انتصاب های شان در خور تامل است اگر اعتقاد به آن افراد داشته چرا زودتر منصوب نکرده و به مدیر بعدی تحمیل کرده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
... ترین مدیر در استان آقای رئوف بودند .خروجی کارشون بیان گر موضوع هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
در احوالات آقای رئوف همین بس که فاصله منزلش تا دفترش کمتر از 50متر بود بخاطر اینکه کارمندی رو نبینه با باماشین این فاصله رو می رفت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی