تاریخ انتشار:۱۰:۲۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
در نشست مسئولان ورزش و جوانان کهگیلویه با امام جمعه مطرح شد
عصر دنا: مسئول بسیج جامعه ورزش کهگیلویه با انتقاد از روند واگذاری امامن ورزشی در شهرستان گفت: در واگذاری اماکن ورزشی ادعا دارند از طریق مزایده است اما با نگاه سیاسی واگذار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس و رؤسای هیت‌های ورزشی کهگیلویه امروز با امام جمعه دیدار کردند. در این نشست رحمان اندیک رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در بیان اهمیت نماز جمعه و جایگاه امام جمعه گفت: امام جمعه صدای رسای مردم و تریبون نظام اسلامی است.

اندیک از نگاه ورزشی امام جمعه و پیگیری مطالبات جامعه ورزش و جوانان قدردانی کرد.

سید ابوصالح دانشفر با اشاره به اینکه نماز جمعه کانون اصلی وحدت، انسجام و محل فریاد رسای ائمه جمعه است،تصریح کرد: بدون اغراق می‌گویم امام جمعه دهدشت را بخاطر عملکرد، نظارت و پیگیری و قاطع بودن یک تافته جدا بافته و خورشید درخشان در بین ائمه می‌دانم؛حجت‌الاسلام وحدانی‌فر همواره سنگ صبور، محرم راز و صدای رسای توده‌های مردم است.با مردم برای مردم هستند و آچار فرانسه تمام معنابهترین تعبیر برای ایشان است.

واگذاری اماکن ورزشی مبتنی بر نگاه سیاسی است/اجازه دهید ورزش نفس بکشد

پیشکسوت ورزش گفت:بیانات امام جمعه همیشه راهگشای مسئولین است مشکلات مردم را بدون تعارف فریاد می‌زند.

مرتضی کشاورز مسئول بسیج جامعه ورزش کهگیلویه با انتقاد از عملکرد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در واگذاری اماکن ورزشی گفت: سیاست را قاطی ورزش کرده‌اند طوری شده که ورزش ما باید با تلفن پیش برود هرکسی در یک مسیری باشد کارش به نتیجه می‌رسد.

واگذاری اماکن ورزشی مبتنی بر نگاه سیاسی است/اجازه دهید ورزش نفس بکشد

کشاورز با بیان اینکه روند واگذاری اماکن ورزشی سیاسی است،افزود: در حالی که گفتند اماکن ورزشی دهدشت گفتند به مزایده می‌رود 20سال است تا جلوی اتاق رئیس پیش می‌رود داخل اتاق نتیجه عوض می‌شود.اجازه بدهید ورزش نفس بکشد.

این ورزشکار تصریح کرد: ورزشکارانی که سال‌هاست زحمت می‌کشند اما چون پارتی ندارند کارشان انجام نمی‌شود . وی ادامه داد: من تیم دارم وقتی پولی ندارم نمی‌توانم تمرین کنم اسپانسری هم نیست که کمک کند باید یک منبع درآمدی برای مسئول تیم باشد اماکن در اختیار کسانی قرار بگیرد که برای ورزش عرق ریختند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در جمع مسئولان ورزش و جوانان تصریح کرد: نماز جمعه اگر بیان درد مردم نباشد نماز جمعه نیست.پایگاه نماز جمعه تریبون مستضعفین است.

امام جمعه کهگیلویه افزود:تریبون نماز جمعه ضمن آگاهی بخشی باید برای کسانی که تخلف می‌کنند نگران کننده باشد. برخی در استان نقد را برنمی‌تابند ولی ما به رسالت خود عمل می کنیم.

واگذاری اماکن ورزشی مبتنی بر نگاه سیاسی است/اجازه دهید ورزش نفس بکشد

وی با بیان اینکه نماز جمعه در انحصار اشخاص و قومیت نیست در اختیار همه است،ادامه داد: برخی امام جمعه را مانع می‌دانند مکرر افراد اشخاص موضع گیری و حتی هزینه مردند که صدای نماز جمعه شنیده نشود!

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: امروز ورزش و سیاست در ردیف اول و دنیا قرار دارند نگاه به ورزش زمانی شخصی بود امروز نگاه عمومی، فرهنگی و سیاسی است. بالا رفتن پرچم یک کشور و روی سکوی رفتن ورزشکار نشانه قدرت آن کشور است.

وی با بیان اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی دختر خانمی است که با حجاب روی سکوی قهرمانی قرار می گیرد و بر پرچم کشورش بوسه می زند،گفت: هر ورزشکار ما سفیری برای پیام اخلاق و کردار جامعه ومروج فرهنگ اسلامی است.

امام جمعه کهگیلویه گفت:تلاش کنید ورزش همگانی نهادینه و ورزش بومی منطقه‌ای تقویت شود. وی از نداشتن اسپانسر و حامی به یکی از مشکلات ورزش کهگیلویه نام برد و گفت: ظرفیت شهرستان صنعتی شدن داشتیم ولی نشد. اگر صنعت فعال داشتیم ورزش ما این همه مشکل نداشت.

امام جمعه کهگیلویه در پاسخ به نقد یک ورزشکار برای واگذاری اماکن ورزشی گفت:در واگذاری اماکن قانون رعایت شود دخالت سیاسی در ورزش سم مهلک است در ابعاد درونی اگر سیاست را در ورزش دخالت دهیم مانند تزریق سم در بدنه ورزش است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی