کد خبر: ۲۶۰۱۳
تاریخ انتشار:۲۳:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: سرمربی تیم والیبال کمتر از ۱۷ سال ایران، ۱۲ بازیکن را برای شرکت در چهاردهمین و آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان فراخواند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی کمتر از ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال کمتر از ۱۷ سال ایران، ۱۲ بازیکن را برای شرکت در چهاردهمین و آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی جهان فراخواند.

شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، طا‌ها محسنی، آرمین آسیایی، امیرحسین نقوی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری و آرش قهرمانی ۱۲ بازیکن دعوت شده به اردوی نهایی هستند.

۲۰ مرداد بازیکنان دعوتی باید خود را به علیرضا استعدادی سرپرست تیم کمتر از ۱۷ سال در کمپ تیم‌های ملی والیبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی معرفی کنند.

این مرحله از تمرینات از ۲۱ مرداد آغاز می‌شود و تا زمان اعزام تیم به رقابت‌های جهانی ادامه دارد.

تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

گفتنی است علیرضا استعدادی (سرپرست)، حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دکتر بامداد میراب زاده اردکانی (پزشک) و دکتر هادی صفری (روانشناس) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در این اردو هستند که آرش صادقیانی را همراهی می‌کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی