کد خبر: ۲۵۹۷۵
تاریخ انتشار:۱۶:۴۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
در گفتگو با یک استاد دانشگاه مطرح شد
عصر دنا: یک استاد اقتصاد دانشگاه گفت: سهم اقتصاد در سازمان برنامه و بودجه ۲۰ و سهم مدیریت ۸۰ درصد است. بر همین اساس اینکه رییس این سازمان حتما باید اقتصاددان باشد، صحیح نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبر فوری: آلبرت بغزیان در گفتگو با خبرفوری بیان داشت: ساختار سازمان برنامه و بودجه به دو بخش اقتصادی و مدیریتی تقسیم می‌شود سهم اقتصاد ۲۰ و سهم مدیریت ۸۰ درصد است. بر همین اساس اینکه رییس این سازمان حتما باید اقتصاددان باشد، صحیح نیست.

وی افزود: حمید پورمحمدی، چون سابقه معاونت در سازمان برنامه و بودجه دارد، به نظر من در بین گزینه‌هایی که برای این جایگاه مطرح بودند، بهترین انتخاب ممکن بود و اگر بتواند در طول دوره مسئولیتش از افراد کاردان برای اداره امور بهره بگیرد، کسی نمی‌تواند در موفقیتش تشکیکی وارد کند.

بغزیان گفت: تاثیر صنعت و درآمد‌های حاصل از این بخش مهم در سازمان برنامه و بودجه انکارنشدنی است. پورمحمدی سابقه‌ای طولانی و البته کارنامه مثبتی در این حوزه دارد تا بتوان گفت، بعید است کسی این چهره را انتخابی بد برای ریاست سازمان برنامه و بودجه معرفی کند.

وی اظهار داشت: دولت چهاردهم نه تنها برای سازمان برنامه و بودجه، بلکه باید برای اداره همه دستگاه‌های مرتبط با اقتصاد بهترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی