کد خبر: ۲۵۹۶۰
تاریخ انتشار:۱۵:۳۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
عضو فراکسیون امنیت انرژی مجلس:
عصر دنا: عضو فراکسیون امنیت انرژی مجلس گفت: بیشتر مردم ساکن مناطق مهمان پذیر و مسافرپذیر، پرمصرف نیستند اما گردشگران و برخی مسافران دارای مصارف بالایی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: علی کشوری، عضو فراکسیون امنیت انرژی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی رفتارهای نادرست مسافران و گردشگران گفت: گاه مشاهده می‌شود کسانی که به صورت موقت به منطقه‌ای مسافرت کرده‌اند، هیچ توجهی به میزان مصرف برق خود ندارند و حتی به هنگام بیرون رفتن از منزل، برق سیستم سرمایشی خود را خاموش نمی‌کنند.

کشوری با تاکید بر ضرورت رسیدگی به این معضل، از مدیران صنعت برق و کارشناسان این بخش خواست که در این خصوص مطالعه و راهکارهای منطقی برای مقابله با آن به اجرا بگذارند.

عضو فراکسیون امنیت انرژی و منابع معدنی مجلس دوازدهم همچنین با تقدیر از همه پرسنل صنعت برق برای تلاش‌ها در جهت تأمین برق پایدار مردم، افزود: این تلاش‌ها شایسته تقدیر و تشکر است. تأمین برق در این گرما بدون مدیریت و دانش صنعت برق ممکن نبود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار