کد خبر: ۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار:۱۲:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
هفته آینده
عصر دنا: نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی جلگه رخ شهرستان تربت حیدریه افتتاح می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: رئیس اداره برق شهرستان تربت‌حیدریه گفت: در راستای برنامه‌های دولت شهید رئیسی با محوریت تولید محصول سبز با برق سبز، نخستین نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی خورشیدی هفته آینده در جلگه رخ بهره‌برداری می شود.

مهدی رستمی‌پور گفت: نیروگاه ۲۰۰ کیلوواتی جلگه رخ تربت‌حیدریه با مشارکت کشاورزان برای ۳ حلقه چاه به میزان ۵ میلیارد تومان احداث شده که سرمایه‌گذاری در این طرح در چهار سال برگشت اقتصادی دارد.
وی با بیان اینکه احداث این نیروگاه‌ها با تسهیلات است، افزود: در حال حاضر ۱۰ کشاورز برای احداث این نیروگاه‌های خورشیدی مراجعه کردند که احداث هر نیروگاه بر اساس ظرفیت چاه کشاورزی فعالیت می‌کند.
رستمی با بیان اینکه این طرح به نفع کشاورزان است، گفت: سرمایه‌گذاری در این طرح در چهار سال برگشت اقتصادی دارد و امیدواریم صنایع هم به این سمت حرکت کنند.

مهدی رستمی‌پور همچنین افزود: بادو هزار کیلومتر خطوط هوایی فشار متوسط، ۱۲۰۰ کیلومتر فشار ضعیف و دو هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۱۷ دستگاه پست زمینی برق ۱۶۷ روستا و چهار شهر شهرستان تربت حیدریه تامین می شود.
رئیس اداره برق شهرستان تربت‌حیدریه گفت: تعداد مشترکین برق شهرستان۱۱۸ هزارمشترک است که ۹۰ هزار شهری و ۲۸ هزار مشترک روستایی است.

وی افزود: با توجه به ناترازی تولید و مصرف در کشور که تربت‌حیدریه هم از این مستثنی نیست مدیریت بار در تمامی تعرفه‌ها وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی