کد خبر: ۲۵۸۸۷
تاریخ انتشار:۱۲:۳۴ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
امام جمعه نیشابور
عصر دنا: چگونگی بیان واقعیت موضوع مهمی است که باید مورد توجه خبرنگاران قرار بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: امام جمعه نیشابور در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: نقشی که خبرنگاران و ثبت‌کنندگان حادثه کربلا در طول تاریخ داشته‌اند نقش فوق‌العاده‌ای بود.
حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: بعد از حادثه الاقصی نقش خبرنگاران نقش بسیار عظیم و برجسته‌ای در دفاع از مظلومان عالم است، یکی از نگرانی‌های ما امپریالیسم خبری و سلطه بر افکار جهانی بود که حقایق را کتمان می‌کرد.
وی گفت: امروز فضای مجازی نظام خبررسانی بین‌المللی را تحت‌تأثیر قرار داده است و خبرنگاران حوادث غزه و فریاد مظلومان را به جهان مخابره می‌کنند.

او گفت: شاهد هستیم، اگر در کنگره آمریکا برای جنایتکار دست می‌زنند، اما در بیرون کنگره برای مظلوم شعار می‌دهند و این مربوط به رسانه خبرنگاران است.
حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: خبرنگاران هم می‌توانند جنگ را عملیاتی کنند و هم در جلوگیری از جنگ نقش ایفا کنند بنابراین نقش خبرنگاری در عرصه‌های مختلف برکسی پوشیده نیست.
امام جمعه نیشابور با تاکید براینکه خبرنگار باید دقیق باشد، اعمال سلیقه شخصی نکند و به محتوای خبر و به نحوه بیان خبر دقت کنند،هم گفت: خبرنگار هم می‌تواند، ایجاد ناراحتی، هیجان و ناآرامی کند و هم ایجاد امید و ثبات کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی