کد خبر: ۲۵۸۸۳
تاریخ انتشار:۱۲:۱۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده انتظامی شهرستان کلات منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسمی سرهنگ صادق عیدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کلات منصوب شد.
در این مراسم از خدمات سرهنگ علی حیدر بیگی فرمانده انتظامی سابق شهرستان کلات قدردانی و سرهنگ صادق عیدی به عنوان فرماندهی انتظامی کلات معرفی شده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی دراین مراسم گفت: اعتماد مردم به پلیس والاترین و ارزشمندترین سرمایه خادمان نظم و امنیت بوده که به پشتوانه آن فراجا به تکالیف خطیر خود عمل می‌کند.
سرتیپ پاسدار محمد کاظم تقوی افزود: مرزبانان این نیرو، تامین امنیت ۸۵۰ کیلومتر از مرز‌های خراسان رضوی را برعهده دارند و تلاش آنان با همکاری مرزنشینان امنیت حاصل شده تا با این حضور مقتدرانه از حضور باند‌های قاچاق جلوگیری شود.
فرماندار کلات هم گفت: کلات دروازه ورودی به مشهد بوده و نیازمند توجه ویژه است.
علی صلاحی افزود: قرار گرفتن شهرستان کلات در نوار مرزی اهمیت توجه ویژه نیروی انتظامی در تجهیز راه‌های ارتباطی و ارتقاء زیر ساخت‌های امنیتی دوچندان کرده است.
سرهنگ صادق عیدی پیش از این جانشین فرمانده انتظامی درگز بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی