کد خبر: ۲۵۸۶۷
تاریخ انتشار:۰۱:۵۱ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی به مناسبت “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار”، این روز را به اهالی رسانه و فعالان خبری حوزه بیمه تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: “به نام خدا ۱۷ مرداد،‌ روز صاحبان قلم های راستینی است که با آگاهی بخشی و شفاف سازی، […]
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جامع خبر: مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی به مناسبت “هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار”، این روز را به اهالی رسانه و فعالان خبری حوزه بیمه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

۱۷ مرداد،‌ روز صاحبان قلم های راستینی است که با آگاهی بخشی و شفاف سازی، اعتماد و اطمینان را در جامعه ایجاد می کنند و باورهای امیدبخش را در مردم متبلور می سازند.

یقینا در راستای تحقق انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، خبرنگاران ژرف اندیش، با اطلاع رسانی صادقانه و هوشمندانه، نقشی برجسته در تحقق این امر خطیر ایفا می کنند.

خبرنگاران حوزه صنعت بیمه همواره نشان داده اند با سختکوشی و رفتار حرفه ای و هنرمندانه، در کنار دست اندرکاران این صنعت، در جهت ارتقای دانش عمومی، روشنگری و برخورد منصفانه با چالش ها و مشکلات، حضوری فعال داشته اند.

اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن سپاس از زحمات صاحبان قلم و اندیشه، روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور به ویژه خبرنگاران حوزه صنعت بیمه، تبریک و تهنیت عرض نمایم و از خداوند سبحان سلامتی و توفیق روز افزون را برای این عزیزان آرزومندم.”

مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی