کد خبر: ۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار:۰۱:۴۹ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که ایران باید مراقب باشد در دام اسرائیل نیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رویداد ایران: روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که ایران باید مراقب باشد در دام اسرائیل نیفتد.

به گزارش جمهوری اسلامی، در اینکه ترور اسماعیل هنیه، اهانت بزرگی به ایران بود تردیدی نیست و در اینکه باید انتقام این جنایت گرفته شود نیز تردیدی وجود ندارد اما مهم‌تر از اینها اینست که چگونه این انتقام گرفته شود که اولاً واقعاً انتقام باشد و ثانیاً در دامی که برای ما پهن کرده‌اند نیفتیم.

این روزنامه افزوده است: به رخ کشیدن قدرت نظامی، خوبست اما تاکنون بازدارندگی نداشته است. به سراغ انتقام واقعی رفتن، البته به زمان نیاز دارد ولی قطعاً موثر است. ما باید با تقویت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خود و با برنامه‌ریزی دقیق، درصدد انجام کاری برآئیم که هم موثر باشد و هم کم‌هزینه. با چنین اقدامی، این ما هستیم که برای دشمن دام پهن می‌کنیم و به دام دشمن هم نمی‌افتیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار