کد خبر: ۲۵۸۵۵
تاریخ انتشار:۰۱:۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی دستیار ایرانی‌اش حساب ویژه‌ای باز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه:خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس که در سه چهار هفته گذشته تمرینات این تیم را زیر نظر داشته، دو دستیار با خود به تهران آورد که یکی از آنها تمرین دهنده و دیگری مربی بدنساز است.

از کادر فنی فصل قبل پرسپولیس جورسی انیسیوی برزیلی به عنوان مربی دروازه‌بانی به این تیم برگشت و سیدجلال و مهرداد خانبان به عنوان دو مربی ایران در جمع سرخ‌ها ماندنی شدند.

با این وجود نکته جالب اینجاست که در روزهای اخیر سیدجلال حسینی بیشتر به گاریدو نزدیک شده و به نظر می‌رسد نقش پررنگی در تمرینات برعهده گرفته است.

2064573

تصاویر ارسال شده از تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر پرسپولیس در اردوی ترکیه نشان می‌دهد گاریدو از کاپیتان سابق سرخ‌ها که در رختکن تیم، نفوذ و تاثیرگذاری بالایی دارد مشورت می‌گیرد و به او اعتماد کرده است.

این در حالی است که حسینی در کنار یحیی و اوسمار به عنوان مربی تازه بعد از رفتن کریم باقری تا حدودی اختیارات بیشتری پیدا کرده بود و به نظر می‌رسید برای جفت و جور شدن با گاریدو کار سختی داشته باشد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که سیدجلال حسینی به خاطر حضور در کلاس‌های مربیگری  چیزی حدود دو هفته از تمرینات پیش فصل را در ابتدای راه از دست داد و دیرتر به تمرینات تیم خود اضافه شد اما ظاهرا طی روزهای اخیر ارتباط مثبتی با نفر اول کادر فنی پیدا کرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی