کد خبر: ۲۵۸۴۴
تاریخ انتشار:۰۰:۴۲ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
عصر دنا: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مناسبت روز خبرنگار در معاونت خبر صدا و سیما حاضر شد تا این روز را به اصحاب رسانه تبریک گوید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: عادل مصدقی در این بازدید خبر صدا و سیما را مجموعه‌ای پویا دانست و افزود: پوشش خبر‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باعث شده که همواره در کنار مردم باشیم و جامعه از خدمات این حوزه آگاه شود.

وی همکاری خبرنگاران با طرح‌هایی مانند حمل و نقل محصولات کشاورزی استان، سفر‌های تابستانه و ستاد اربعین را باعث موفقیت این طرح‌ها در سال جاری دانست.

مصدقی آسفالت جاده‌های کوهستانی از جمله روستای رادکان و درازنو و روکش ۱۲۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی جاده‌های اصلی از جمله خان ببین و دلند را از طرح‌های اجرا شده امسال استان دانست و افزود: خط کشی این مسیر‌ها به زودی پس از تایید فنی و گذشت حداقل ۲۰ روز اجرا خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی