کد خبر: ۲۵۸۳۶
تاریخ انتشار:۰۰:۱۰ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
سرلک گواهی مصدومیت ارائه کرد
عصر دنا: هافبک سرباز و باتجربه ملوانی‌ها همچنان در تمرینات این تیم غایب است و در انتظار روشن شدن وضعیتش مانده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: میلاد سرلک، هافبک سابق پرسپولیس، که نیم فصل لیگ بیست و سوم برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان انزلی شد، از زمان شروع تمرینات ملوان برای فصل پیش‌رو در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است.

سرلک که بازیکن سرباز ملوان است با غیبت خود مقدمات ناراحتی مسئولان این باشگاه و سعید دقیقی سرمربی مستعفی انزلی‌چی‌ها را فراهم کرده بود.

بعد از مصاحبه‌ای که چند روز پیش دقیقی انجام داد و سرلک را تهدید به اعزام به پادگان کرده بود، او نامه‌ای را به مدیران باشگاه ملوان ارائه کرده که به نوعی گواهی پزشک برای مصدوم بودن این بازیکن بود. سرلک در ادامه خواهان حضور در تمرینات ملوان شد اما به خاطر بی‌انضباطی، دقیقی با این مسئله مخالفت کرده بود.

حالا با جدایی سعید دقیقی از مجموعه ملوان، مدیران باشگاه و سرمربی جدید باید درباره وضعیت این بازیکن تصمیم بگیرند.

رامبد رشیدی‌راد سرپرست مدیرعاملی ملوان در این خصوص به فرهیختگان گفته است: «میلاد سرلک نیز به‌عنوان یک بازیکن سرباز موظف است خود را به یگان خدمتی معرفی کند، اما او با توجه به مصدومیتی که داشت بیش از حد مقرر و معافیت پزشکی که به یک بازیکن می‌دهند از مرخصی استفاده کرده است. به همین دلیل نامه‌ای درخصوص ادعای مصدومیت خود آورده که هرچند مورد قبول ما نیست، اما چون نامه رسمی است، پذیرفتیم.»

او ادامه داد: «امیدوارم با رفع مصدومیت خود را به یگان خدمتی‌اش معرفی کند. اگر سرمربی صلاح دید از او استفاده می‌کند و اگر نه به پادگان می‌رود. کلیت صحبت ما این است اگر بازیکنی دلش با تیم ما نیست، ما نیز تمایلی به حضور او در تیم نداریم اما در راستای منافع باشگاه پیگیر می‌شویم تا این موضوع در بین بازیکنان باب نشود».

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی