کد خبر: ۲۵۸۳۰
تاریخ انتشار:۲۳:۳۴ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
به خاطر 100 میلیون تومان بیشتر
عصر دنا: تلفن‌های همراهی که سامسونگ به ورزشکاران المپیکی هدیه داده است در یک وبسایت دست دوم معامله می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: منبع کم برای ورزشکاران کشورهای دارای مشکلات مالی باعث شده آنها از هدایایی که بابت شرکت در این مسابقات دریافت کردند نیز به فکر درآمدزایی باشند.

گوشی‌های Galaxy Z Flip 6 Olympic Edition که شرکت سامسونگ، شریک رسمی کمیته بین المللی المپیک در اختیار همه ورزشکاران شرکت کننده در المپیک 2024 پاریس قرار داده، برای فروش در سایت‌های جهانی دست دوم فروشی قرار داده شده است.

اگر نام این تلفن همراه را در پلتفرم‌های جهانی فروش کالا جست‌وجو کنید، حدود 10 لیست ظاهر می‌شود! قیمت فروش آنها هم از 1275 تا 2500 دلار (حدود ۷۷ تا ۱۵۰ میلیون تومان) متغیر است

قیمت گلکسی زد فلیپ 6 معمولی مدل 512 گیگابایتی، نه نسخه المپیک، بالاتر از 1200 دلار  است و حالا المپیکی‌ها آپدیت المپیک این گوشی را که هنوز فراگیر نشده گران‌تر می‌فروشند.

فروشندگان المپیکی در معرفی این محصول جملاتی مانند «محصول باز نشده جدید» و «در جعبه» نوشتند.

نسخه‌ای که سامسونگ در اختیار 17000 ورزشکار شرکت کننده در المپیک قرار داد، یک مدل 512 گیگابایتی به رنگ زرد با نشان طلایی المپیک و پارالمپیک و آرم سامسونگ است.

همچنین شریک رسمی ارتباط تلفن همراه المپیک پاریس، یک سیم کارت الکترونیکی با ظرفیت 100 گیگابایت ارائه کرده است. کیف پول سامسونگ نیز همچنین امکان استفاده رایگان از دستگاه‌های فروش خودکار کوکاکولای نصب شده در دهکده ورزشکاران را فراهم می‌کند. همچنین یک کارت حمل و نقل که امکان استفاده نامحدود از حمل و نقل عمومی در پاریس را فراهم می‌کند روی این گوشی نصب است.

طبق گزارش روزنامه Le Parisien، سامسونگ از این واقعیت آگاه بود و آن را به IOC گزارش داد اما موافقت کرد که ورزشکاران می‌توانند این هدیه را به صلاحدید خود واگذار کند، زیرا این هدیه‌ای برای آنها بوده است.

پاریسیان ارزیابی کرد که اگرچه برخی از تلفن‌های همراه ارائه شده توسط سامسونگ در سایت‌های دست دوم فروخته می‌شوند و آنطور که در نظر گرفته شده بود استفاده نمی‌شوند، اما این شرکت در حال حاضر از نظر بازاریابی به موفقیت کافی دست یافته است.

در گذشته در مراسم اهدای جوایز المپیک استفاده از هرگونه وسایل شخصی از جمله تلفن همراه ممنوع بود اما در این المپیک برای اولین بار با همکاری کمیته بین المللی المپیک و سامسونگ، «سلفی روی سکو» امکان‌پذیر شده است. بر این اساس، بازیکنان اغلب با استفاده از گوشی‌های هوشمندی که این شرکت در اختیار برگزارکنندگان قرار می‌دهند، سلفی‌های گروهی می‌گرفتند.

به ویژه، در مراسم اعطای جوایز دونفره ترکیبی تنیس روی، تماشای بازیکنانی از کره جنوبی، کره شمالی و چین که با هم روی سکو عکس‌های یادگاری می‌گرفتند، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
آخرین اخبار