کد خبر: ۲۵۸۲۹
تاریخ انتشار:۲۳:۳۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مجری خط ۶ متروی تهران از تکمیل ۴ ایستگاه باقی مانده‌ خط ۶ در نیمه دوم سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: فتحعلی‌پور؛ مجری خط 6 متروی تهران در جریان بازدید جمعی از اعضای شورای عالی استان‌ها و عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: 32 کیلومتر از خط 6 مترو با 23 ایستگاه به بهره‌برداری رسیده است و 4 ایستگاه نجات‌اللهی، سرباز، خراسان و 17 شهریور که با خط 7 تلاقی دارد در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری 11 ایستگاه از این خط بهره‌برداری شد، اظهار کرد: بودجه خط 6 مترو 5 هزار و 220 میلیارد تومان است که حدود 3 همت آن با اوراق مشارکت تأمین می‌شود؛ عملیات ساختمانی ایستگاه شهدای 17 شهریور نیز توسط پیمانکار خط 7 و از محل اعتبارات خط 6 انجام خواهد شد.

به گفته مجری خط 6 متروی تهران، ایستگاه نجات اللهی 65 درصد، ایستگاه سرباز 57 درصد، ایستگاه خراسان 62 درصد و ایستگاه 17 شهریور 36 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی