تاریخ انتشار:۱۹:۱۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ، متن پیام سید صدرا درست سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است:

《بسم الله الرحمن الرحیم 》
«ن وَ القَلَم ..... و مایَسطُرُون»
سوگند به قلم و به آنچه می‌نویسد

قلم زدن، قدم زدن در سرزمین زیبای آرمان‌هاست و پرکشیدن تا قاف ...
و یادمان باشد، برای رسیدن به قافِ حقیقتِ آرمان‌ها، باید سیمرغ شویم تا پرگشودنمان، رسیدن باشد ... به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که به خدمتِ بَیانِ هنر برآید..

هفدهم مرداد ماه، روز بزرگداشت راویان جامعه و زبان های حقیقت جو است، این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود،‌ خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک این روز خجسته ، از تلاش‌ها و مجاهدت های تمامی اصحاب رسانه که بحق پرچمداران حق و حقیقت در عرصه اطلاع رسانی دقیق به آحاد جامعه هستند بخصوص در همراهی و حمایت از تحقق شعار محوری امسال "جهش تولید با مشارکت مردم" در آستانه "روز حمایت از صنایع کوچک" صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .
توفیق روزافزون، سلامتی و بهروزی برای تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی خاصه اهالی پرتلاش خبر و رسانه که وظیفه خطیر و دشوار آگاهی بخشی را متعهدانه به دوش می کشند از خداوند متعال خواستارم .

سید صدرا درست
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی