تاریخ انتشار:۱۸:۲۶ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج با انتشار پیامی فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در پیام رئیس دانشگاه یاسوج آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.
خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در انعکاس پیشرفت های دستگاه های اجرایی و جهاد تبیین و همچنین ارائه تصویری از مشکلات موجود استان و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی، امیدبخشی به جامعه، بی بدیل و غیرقابل انکار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید خداعفو عبدیان (خبرنگار و اولین شهید رسانه‌ای استان) و تبریک این روز مهم به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه، بخصوص خبرنگاران استانی، برای آنها آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

بهادر کرمی
رئیس دانشگاه یاسوج 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی