کد خبر: ۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار:۱۵:۱۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
آرامش سامان فلاح برای فیکس شدن
عصر دنا: مدافع تازه وارد استقلال با روحیه بالا تمریناتش را جلو می‌برد و امیدوار به فیکس شدن در ترکیب تیمش است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: سامان فلاح که در یکی از خبرسازترین نقل و انتقالات تابستانی از گل‌گهر سیرجان به استقلال پیوست، دور از حواشی و اتفاقاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ای برای او پیش آمد، خودش را برای مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند.

مدافع 23 ساله و باتجربه استقلالی‌ها در روزهایی که حاشیه‌هایی پیرامون انتقالش به جمع آبی‌پوشان وجود داشت، سکوت کرد و حواس خود را روی تمرینات گذاشت. او تاکنون هم هیچ صحبتی درباره اتفاقات نداشته و به دور از هیاهوهای نقل و انتقالاتی با انگیزه زیاد کارش را جلو می‌برد.

فلاح که یکی از بازیکنان مورد اعتقاد جواد نکونام است، برای شروع لیگ برتر آماده می‌شود. او در تمرینات انگیزه زیادی دارد و در رقابت با سایر مدافعان استقلال که از خودش هم باتجربه‌تر همدافع جوان آبی‌ها امیدوار است تا پیش از دیدار با شمس‌آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر نظر نکونام را به خودش جلب کند و بتواند یکی از نفرات فیکس آبی‌ها در شروع مسابقات باشد.ستند کم نیاورده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.