تاریخ انتشار:۱۱:۰۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: طرح آمارگیری از نیروی کار فصل تابستان ۱۴۰۳ استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با کل کشور از تاریخ ۲۰ مرداد به مدت ۲۵ روز در سطح استان به اجرا خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، جهانگیر شاهینی گفت: طرح آمارگیری از نیروی کار فصل تابستان ۱۴۰۳ استان کهگیلویه وبویراحمد، همزمان با کل کشور از تاریخ ۲۰ مرداد به مدت ۲۵ روز در سطح استان به اجرا درخواهد آمد و ۲۱ نفر از مأموران آمارگیر استان با مراجعه به ۱۵۹۶ خانوار در سراسر استان که به صورت تصادفی و با استفاده از روش‌های علمی روز دنیا انتخاب شده اند، اطلاعات خام مورد نیاز جهت استخراج نتایج مورد نظر را گردآوری و تدوین می‌نمایند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ادامه داد: پس از اتمام مرحله گردآوری اطلاعات که به مدت ۱۴ روز به طول خواهد انجامید، کارشناسان استانی به مدت ۱۲ روز برای بررسی نهایی و تأیید یا اصلاح اطلاعات گردآوری شده فرصت دارند.

وی گفت: با توجه به اهمیت بالای اجرای دقیق و به موقع طرح، این مدت به هیچ وج از سوی مرکز آمار ایران قابل تمدید نیست.

شاهینی افزود: از مهمترین نتایج اجرای این طرح می‌توان به تعیین نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری در سطح استان به تفکیک جنسیت و نیز تفکیک شهری و روستایی اشاره کرد.

وی گفت: اهمیت بسیار بالای نتایج این طرح در تصمیم گیری‌های کلان کشوری و استانی سبب شده که بهترین کادر اجرایی سازمان به این امر گمارده شوند، لیکن اطلاع رسانی دقیق و به موقع با هدف ارتقای سطح آمادگی پاسخگویان و در نتیجه گردآوری اطلاعات دقیق و قابل استناد، امری که می‌بایست مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی