تاریخ انتشار:۰۷:۲۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه ،روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه و جامعه خبرنگاری استان تبریک گفت.

در متن پیام جهانگیر شاهینی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

روز خبرنگار روز آگاهی و آگاهی بخشی است، روزی برای پاسداشت سخت کوشی مجاهدت گونه و تعهد استوار خبرنگاران شریف و شجاع ایرانی در نشر منصفانه و متوازن حقایق و اطلاعات به هم میهنان خود در جای جای ایران عزیز.

بی‌تردید خبرنگاران شایسته و زحمتکش از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز به فراخور موقعیت‌ها و وضعیت کشور در شرایط حاد و خصوصا دوران سخت اما پرافتخار دفاع مقدس، رسالت حرفه‌ای و تعهد اخلاقی خود را با همه محدودیت‌ها و بعضا تنگ‌نظری‌ها به انجام رسانده‌اند که باید زحمات آنها را ارج نهاد و از خدماتشان صمیمانه قدردانی نمود.

هفدهم مردادماه که مصادف گردیده با آغاز ماه صفر و ایام اربعین و متبرک شده به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، بهانه‌ای شد برای ارج‌داری از والاآفرینان و سفیران بالندگی و پایندگی عرصه اطلاع‌رسانی.

گوهرنگارانی که با قلم زرین و بیان شیوای خویش بیرق آگاهی‌بخشی را در امتداد صارمی شهید به پا داشته‌اند.این روز بزرگ را به جامعه آرمان‌خواه و عدالت‌طلب خبرنگاران به خصوص جامعه خبرنگاری استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و به ارواح طیبه شهیدان به ویژه شهدای رسانه و شهید والامقام «محمود صارمی» درود می‌فرستیم و مجاهدت‌های والای ایشان را می ستاییم.

جهانگیر شاهینی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی