کد خبر: ۲۵۷۵۱
تاریخ انتشار:۰۰:۲۳ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
رئیس بیمارستان کودکان خبر داد
عصر دنا: رئیس بیمارستان کودکان تبریز از افتتاح بخش پیوند مغز و استخوان در آینده نزدیک در بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ایسنا: دکتر سیامک شیوا، سه شنبه، ۱۶ مرداد ماه، در نشست خبری گفت: بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری بزرگترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال در منطقه شمال‌غرب کشور با مساحت ۹۰ هزار مترمربع و زیربنای ۵۶ هزار مترمربع است.

وی افزود: این مرکز با دارا بودن تمامی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی نیروی انسانی متخصص نیز تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهیم تا این حس در مردم القا شود که بیمارستان کودکان خانه مردم است، گفت: این بیمارستان با کمک مردم و خیرین اداره می‌شود چراکه کودکان برای ما ارزشمند هستند و با تحویل کودک سالم به جامعه، آینده کشور تضمین خواهد شد.

شیوا افزود: تعرفه‌های دولتی در این بیمارستان بسیار ناچیز است، چون بیمارستان‌های دانشگاهی خودگردان بوده و از درآمد حاصل هزینه می‌کند.

رئیس بیمارستان کودکان تبریز با بیان اینکه از اوایل اردیبهشت ماه خدمات درمانی کودکان زیر هفت سال رایگان انجام می‌شود که اقدام بسیار شایسته‌ای است، ادامه داد: امیدوارم در آینده با تأمین بودجه تمامی کودکان رایگان درمان شوند.

وی خاطر نشان کرد: هر چقدر اعتماد مردم به ما بیشتر شود نتیجه خوبی حاصل می‌شود و به تبع خدمات درمانی نیز مختل نخواهد شد.

معاون درمان بیمارستان کودکان تبریز نیز در ادامه افزود: این بیمارستان تا سال گذشته سه بخش بود که اکنون به پنج بخش رسیده است. 

دکتر داود بادبرین با بیان اینکه اخیرا بخش سی تی آنژیوگرافی و ام آر ای همراه با بیهوشی در این مرکز افتتاح شد، گفت: هزینه دستگاه بیهوشی به دلیل اینکه وارداتی است بسیار بالا بود که بیشتر از دو میلیارد تومان برای آن اختصاص یافت.

وی از افتتاح بخش جراحی قلب در این مرکز در اوایل شهریور ماه سال‌جاری خبر داد.

بادبرین افزود: این بیمارستان کمترین آمار فوت نوزادان و نوزادان نارس در کشور را دارد. 

وی با بیان اینکه پیشرفته‌ترین بخش پیوند مغز و استخوان کودکان اکنون در تهران و مشهد وجود دارد که در آینده نزدیک در تبریز نیز افتتاح خواهد شد، گفت: در درمانگاه سرپایی هر ماه ۴۵۰۰ نفر، درمانگاه فوق تخصصی ۲۵۰۰ نفر و در درمانگاه تخصصی ۳۵۰۰ نفر مراجعه کننده از خدمات این مرکز بهره مند می‌شوند.

معاون درمان بیمارستان کودکان تبریز اظهار کرد: ۲۸۲۳ نفر طی یک سال گذشته در این مرکز عمل جراحی انجام داده‌اند و هر ماه نیز ۱۲۰ مورد عمل سرپایی انجام می‌شود. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی