تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: دکتر کیان دهراب پور مدیرکل انتقال خون استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، متن پیام به شرح زیر است: 

« سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند.»

جهان مجموع رویدادهایی است که بدون روایت راویان نه ثبت می شود و نه دیده. آنچه از رویدادها می خوانیم نتیجه روایتهایی است که به قلم تحریر صاحبان علم درآمده و پاینده باد آن راوی آزاده ای که معیارش حقیقت، رسالتش آگاهی بخشی و مرامش انصاف است.
۱۷ مردادماه سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی و «روز خبرنگار» فرصتی است برای تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند اصحاب متعهد و فرهیخته رسانه و خبرنگارانی که با آگاهی، تعهد، دلسوزی، وظیفه شناسی، مسئولیت پذیری و امانت داری به روایت‌گری رویدادها و بیان مطالبات به حق مردم و روشنگری و انعکاس صحیح خدمات، تلاش‌های صورت گرفته و رفع نیازها و دفع مشکلات بخصوص در حوزه سلامت و آن هم در موضوع حیاتی انتقال خون می‌پردازند و در راستای نهادینه کردن سلامت در جامعه که رفاه کامل جسمی، روحی و اجتماعی مردم می باشد مجاهدت می‌نمایند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه این قشر پویا و پرتلاش در انعکاس اخبار، اطلاعات، رویدادها، خدمات و نیازمندی ها تشکر می‌نمایم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.


دکتر کیان دهراب پور
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان
۱۷ مرداد ۱۴۰۳

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی