کد خبر: ۲۵۷۱۹
تاریخ انتشار:۰۱:۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارایه می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارایه می‌دهد.

همزمان با ۱۷ مردادماه که روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک بسته اینترنتی رایگان را برای خبرنگاران در نظر می‌گیرد. امسال هم به رسم سال‌های گذشته این بسته اینترنتی هدیه به خبرنگاران ارائه می‌شود.

در این راستا اپراتور اول تلفن همراه به تازگی اعلام کرده است در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ۱۹ مرداد سی‌امین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران، این اپراتور بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران کشور هدیه می‌دهد.

براساس اعلام اپراتور اول تلفن همراه، فعال شدن این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود و بسته خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکرده‌اند، پس از پایان مهلت زمانی یا اتمام حجم بسته فعال خواهد شد.

گفتنی است سال گذشته خبرنگاران جهت دریافت بسته هدیه اینترنتی رایگان خود به مناسبت روز خبرنگار، با مراجعه به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می‌توانستند نسبت به ثبت نام و دریافت آن اقدام کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی