تاریخ انتشار:۱۷:۲۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت بازیکن تیم هندبال این استان به پانزدهمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان پسر کشور دعوت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مصطفی پارسایی در گفت‌وگو با عصر دنا افزود: تیم ملی هندبال نوجوانان پسر که به تازگی از اردوی تدارکاتی مجارستان بازگشته، پانزدهمین اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۲ مرداد به میزبانی تهران برگزار می‌کند.

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این اردو، امید عنایتی جو، متین عادل منش، امیرحسین عادلی نسب، حسین علمی‌خواه، امیرحسین کرمی، شادمهر خسرونژاد، سید محمدحسین یوسفی پناه ۷ بازیکننوجوان فرازبام خائیز دهدشت هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

پارسایی تصریح کرد: مجید پارسایی (مربی) و امید کاظمی (آسیب شناسی ورزشی) از کهگیلویه و بویراحمد کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه با حضور ۱۳ تیم به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه A با هند و عراق هم گروه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی