کد خبر: ۲۵۶۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: شهردار دهدشت گفت: عملیات بهسازی،ترمیم و رفع نواقص ترمینال مسافربری دهدشت آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی شهرداری دهدشت،وضعیت نا مناسب ترمینال مسافربری دهدشت طی سالها سبب ایجاد بی‌نظمی‌هایی در این نقطه شهر شده و موجب اخلال در روند خدمات رسانی به شهروندان و نارضایتی مردم و رانندگان شده بود.

ترمینال دهدشت از خدمات‌دهی مناسب به مسافران و رانندگان محروم بوده و همین باعث نارضایتی مردم به ویژه انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بود.

در حالی که مسافران برای عزیمت به مقصد ساعاتی را در ترمنیال دهدشت می‌گذرانند و طی این مدت باید از خدمات رفاهی برخوردار شوند، متاسفانه شرایط موجود مطلوب و در شأن صنف رانندگان و مسافران نبود.

شهردار دهدشت از ساماندهی ترمینال خبر داد و گفت: در راستای وظایف شهرداری ساماندهی ترمینال در دستور کار قرار گرفت و تا مطلوب شدن وضعیت ادامه خواهد شد.

دکتر خسرو دیدار افزود: با توجه به اینکه در فصل زمستان از سقف ترمینال آب چکه می کرد نسبت به تعویض و بهسازی ایزوگام اقدام شد. وی با بیان اینکه روشنایی از دیگر مشکلات و دغدغه‌ها بود،افزود: تأمین روشنایی ترمینال در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

دیدار گفت: تعمیر سرویس بهداشتی و رفع مشکلات موجود،دیوارکشی و زیباسازی از دیگر اقدامات شهرداری در ساماندهی ترمینال است.

شهردار دهدشت با بیان اینکه تأخیر در ساماندهی ترمینال به خاطر پروسه انتخاب پیمانکار بوده است،تصریح کرد: بعد از سه مرحله آگهی و تشریفات قانونی پیمانکار تعیین شده و عملیات ساماندهی آغاز شده است.

دیدار از صبر و شکیبایی مردم تا پایان عملیات بهسازی ترمینال قدردانی کرد و گفت: تلاش بر این است کار ساماندهی در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دیوجام
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
درود واقعا وضعیت اسفناکی ترمینال داره زیبنده شهرمان نبود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی