تاریخ انتشار:۱۴:۳۹ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با انتقاد از بی‌توجهی شورای شهردهدشت نسبت به خواسته‌های شهروندان،گفت: آقایان در شورای شهر جنجال و حاشیه‌تان را کم کنید تا صدای نارضایتی مردم را بشنوید!مصلحت مردم را بازیچه منافع خود کرده‌اید شورای شهر محل تسویه حساب شخصی و منافع نیست.شورا محل خدمت به مردم و نه منفعت طلبی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به آغاز به کار دولت چهاردهم، اظهار کرد: برای رئیس جمهور محترم آرزوی موفقیت و برای ایران عزیز آرزوی عزت داریم. آقای دکتر پزشکیان از نصایح رهبری نهایت بهره را ببرد.

امام جمعه کهگیلویه گفت: از مواضع بسیار خوب آقای رئیس جمهور هم در مراسم تنفیذ هم در مراسم تحلیف تشکر می‌کنم، نسبت به واقعیت جامعه و وقایع بین المللی نکاتی را اشاره کردند همه ظرفیت‌‌ها باید برای همدلی و همکاری با دولت آماده بشود.

خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: اتفاق تلخ شهادت شهید اسماعیل هنیه در کشور را تسلیت و تبریک می‌گویم حیف است انسان‌های بزرگی مثل ایشان که عمرشان را برای مقابله با ظلم گذاشتند در بیمارستان از بین بروند لایق شهادت بود خون اینها باید آبیاری شود و عزت بخش اسلام و مسلمین باشد.آقای هنیه مزد زحماتش را گرفت شهادت گوارایش باد امت اسلامی قطعا راه مقاومت را ادامه خواهد داد .

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به بدرقه باشکوه پیکر شهید هنیه در تهران گفت:فرقی نمی‌کند شهید امت اسلامی شیعه باشد یا سنی،مردم قدردان مقاومت و ایستادگی مردان بزرگ هستند. جبهه مقاومت فرزندانی مانند شهید سلیمانی و شهید هنیه زیاد تربیت کرده است البته مسیله امنیت باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به تلاش جنایتکاران برای تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد تخیل در افکار عمومی که مسلمانان تروریست هستند،افزود: سران رژیم غاصب بدانند مدتهاست ناقوس پایان حیات نکبت بار آنها به گوش می‌رسد،ترسوترین موجودات کره زمین عادت کرده‌اند به عملیات ترور و عملیات بزدلانه اخیر آنها نشان داد رژیم کودک کش صهیونیست انسانیت ندارد اسراییل بار دیگر ثابت کرد که غده سرطانی است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تأکید کرد:بعد از شهادت شهید هنیه عزم ما جزمتر شد به امریکای جنایتکار هم اعلام می‌کنیم دستور را از شما گرفتند و این دفعه نه اینکه صرفا رژیم غاصب را بلکه امریکا را هم تنبیه خواهیم کرد.

وی ادامه داد:دشمن بداند وحدت جهان اسلام و جبهه مقاومت با ترور شهید هنیه بیشتر شده است، مهمان ما را در قلب ایران ترور کردید کار از سیلی و تنبیه گذشته خونخواهی خواهیم کرد.پاسخ چند وجهی و چندگانه خواهد بود اجازه نمی‌دهیم امنیت منطقه به خطر بیفتد بر گردن سگ هار قلاده خواهیم زد. این مسئله را هم ترسوهای بزدل و هم اربابانش توجه کنند پاسخ فراتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.به لطف جبهه مقاومت قلب تلاویو را نشانه خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه برخی با تحلیل‌های آبکی جنایت رژیم غاصب را توجیه می‌کنند،گفت: با پیوست رسانه‌ای کثیف‌ترین رژیم غاصب در دنیا که غاصب جان و مال و ناموس مردم است را همراهی می‌کنید!در زمین کی دارید بازی می کنید؟ جبهه مقاومت عزم خود را جزم کرده است جمهوری اسلامی به وعده خود عمل خواهد کرد کشورهای منطقه را هم بی‌نصیب نمی‌گذاریم شرم آور است برخی کشورهای عربی برای خراش گوش ترامپ بیانیه دادند ولی برای رهبر جبهه مقاومت حتی حاضر به صدور بیانیه نشدند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: اروپا پیشنهاد خویشتنداری می‌دهد! امریکا نقش اصلی در این جنایت را دارد شریک واضع جنایات صهیونیست است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با تبریک روز خبرنگار و خداقوت به زحمت‌کشان عرصه رسانه،گفت: از زحمات فراوان خبرنگاران که علیرغم دغدغه مالی که دارند برای اطلاع رسانی تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی در بیان شاخص‌های خبرنگاری و ویژگی‌های خبرنگار تصریح کرد: مسیولیت اجتماعی خبرنگار ایجاب می‌کند که مطالبه‌گر و حق طلب باشد نقد دلسوزانه و منصفانه خبرنگار باید با پاسخ مسئولانه همراه باشد هر مسئولی در مقابل نقد منصفانه خبرنگار فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد و اقدامات خود فراهم سازد.کوتاهی مسئولان در مسیر پاسخگویی به خبرنگاران باعث می‌شود که بدخواهان از خلأ اطلاع‌رسانی در جهت اهداف ناشایست خود استفاده کنند.خبرنگار باید تعهد دینی داشته باشدبر اساس حدس و گمان خبری انتشار ندهند خبر بر اساس حدس و گمان مخل آسایش مردم بوده و باعث تشویش اذهان عمومی جامعه می‌شود.امانت داری در خبر و مصلحت اندیشی،وجدان کاری و صداقت در خبر مهم است.

وی با بیان اینکه حضرت زینب«س» بهترین الگوی روایتگری و خبرنگاری است،گفت: عملیات بزرگ اطلاع رسانی و خبرنگاری صادقانه و مسیولانه ادامه نهضت کربلا را مشخص کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مطالبه‌گری را دغدغه و حق خبرنگار دانست و گفت: البته برخورد برخی به عنوان مطالبه‌گر کار غلطی است راه را اشتباه می‌روند ،سیاهنمایی خدمات و مخدوش نمودن عزت و آبروی قشر متوسط به بهانه مطالبه‌گری کار درستی نیست.کسی که صرفا ضعف‌ها را می‌بیند خبرنگار نیست خدمات هم باید دیده شود.حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با استقبال از نقد منصفانه از خبرنگاران خواست در کهگیلویه اول به فکر نقد امام جمعه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مطالبه مردم نسبت به وضعیت شهر دهدشت را متذکر شد و با بیان اینکه جلساتی برگزار شد اما کار به جای خاص نرسید و شرایط مطلوب حاصل نشد،ادامه داد: شورای شهر دستپخت انتخاب مردم است شما به هفت نفر به عنوان اعضای شورا رأی دادید که پاسخگوی خواسته‌ها و مطالبات عمومی برای رسیدگی به شهر باشند.

وی ادامه داد: علیرغم میل باطنی که دلم نمی‌خواست از این تریبون بگویم آقایان در شورای شهر جنجال و حاشیه‌تان را کم کنید تا صدای نارضایتی مردم را بشنوید!مصلحت مردم را بازیچه منافع خود کرده‌اید شورای شهر محل تسویه حساب شخصی و منافع نیست.شورا محل خدمت به مردم و نه منفعت طلبی است.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه شورای شهر به جای اینکه محلی برای حل مشکلات مردم و رسیدگی به امورات شهر باشد محل تسویه حساب شخصی و پیگیری منافع و دنبال کردن اهداف شخصی شده است،افزود: دخالت شما در امورات شهرداری باعث شده این اتفاقات بیفتد وظیفه شما نظارت است نه دخالت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.