تاریخ انتشار:۱۱:۵۶ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه گفت: بنیاد مهدویت نیازمند تقویت همه جانبه است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، در نشست شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت کهگیلویه دبیر جدید این بنیاد معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست با اشاره به ضرورت تعمیق باورهای معنوی و جلسات مهدوی گفت: بنیاد مهدویت نیازمند کار تخصصی است باید برای امام زمان«عج» برنامه‌ریزی بیشتری صورت گیرد.

دبیر جدید بنیاد مهدویت در کهگیلویه معرفی شد؛حجت‌الاسلام موسوی اعظم: بنیاد مهدویت ردیف بودجه ندارد

امام جمعه کهگیلویه تصریح کرد: سکونت و آرامشی که برای اهل زمین وجود دارد به برکت حضرتش است ،تکلیف ماست که نسبت به امام زمان تبلیغ و فعالیت بیشتری داشته باشیم.

رئیس بنیاد مهدویت کهگیلویه با بیان اینکه ما نسبت به امام زمان کم کاری کرده ایم ،افزود: بنیاد مهدویت نیاز به تقویت همه جانبه دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: آقای خردمند مدتی که دبیر بنیاد را بر عهده داشت در عین جوانی کارهای خوبی انجام داد جلسات هفتگی در یادمان شهدا،برگزار می‌کرد و در مدارس برنامه داشت که از زحماتش تشکر میکنم.

دبیر جدید بنیاد مهدویت در کهگیلویه معرفی شد؛حجت‌الاسلام موسوی اعظم: بنیاد مهدویت ردیف بودجه ندارد

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم با تشریح اهداف و رسالت بنیاد مهدویت گفت: این بنیاد وابسته به هیچ مجموعه‌ای نیست و ردیف بودجه ندارد.

رئیس بنیاد مهدویت کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ارکان بنیاد افزود: بنیاد مهدویت در استان زیر نطر نماینده ولی فقیه است و استاندار معاون آن است، در شهرستان امام جمعه رئیس و بنیاد زیر نظر ایشان اداره می‌شود و فرماندار معاون است.

دبیر جدید بنیاد مهدویت در کهگیلویه معرفی شد؛حجت‌الاسلام موسوی اعظم: بنیاد مهدویت ردیف بودجه ندارد

همچنین فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه به لحاظ فرهنگی آسیب‌های زیادی وجود دارد که لازم است در اجرای برنامه‌ها و پرداختن به خیلی از موضوعات که در مکتب تشییع به آن بپردازیم تا آسیب‌ها کمتر شود،گفت:بنیادهایی که به موضوعات فرهنگی می‌پردازند مردمی هستند.

دبیر جدید بنیاد مهدویت در کهگیلویه معرفی شد؛حجت‌الاسلام موسوی اعظم: بنیاد مهدویت ردیف بودجه ندارد

سید حمزه محقق‌زاده افزود: از طریق جمع‌آوری کمک‌های مردمی به این بنیادها کمک می‌شود که البته در استان ما هزینه‌کرد برای دین ضعیف است. فرماندار کهگیلویه گفت: از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای اختصاص مکانی برای بنیاد مهدویت استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: بنیاد مهدویت و ستاد عتبات عالیات در ساختمان فرمانداری قدیم مستقر خواهند شد.

در نشست شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت از زحمات حجت‌الاسلام علی خردمند تجلیل و حجت‌الاسلام عبدالله پاداش به عنوان دبیر جدید بنیاد در کهگیلویه معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.