کد خبر: ۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار:۰۰:۱۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
خوش‌بینی در باشگاه کاتالان
عصر دنا: در روزهای پیش رو بارسلونا توافقی را اعلام خواهد کرد که به معنای واریز 40 میلیون یورو به حساب باشگاه و رفع مشکل فرپلی مالی خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: در حالی که مدیریت ورزشی بارسا به ریاست دکو به کار بر روی انتقالات برای تقویت تیم تحت هدایت هانسی فلیک ادامه می‌دهد، مدیران اقتصادی باشگاه بارسلونا نیز به کار خود ادامه می‌دهند تا اطمینان حاصل شود که باشگاه می‌تواند تحت قانون 1-1 (یک خرید در ازای یک فروش) در تابستان امسال عمل کند.

و همه این‌ها شامل حل مشکلی است که بارسا ماه‌ها به دلیل عدم پرداخت 40 میلیون یورو توسط یکی از سرمایه‌گذاران این شرکت، صندوق آلمانی لیبرو، (برای خرید بخشی از بارسا استودیو) با آن روبه‌رو بوده است. این درآمد 40 میلیون یورویی برای فصل گذشته در نظر گرفته شده بود، اما هرگز به دست نیامد و لالیگا معتقد است که باشگاه در این زمینه نتوانسته است به برنامه‌ای که به آن وعده داده بود، عمل کند.

2060495

همانطور که لالیگا توضیح داده، راه حلی برای مشکل وجود دارد و باشگاه بارسلونا اطمینان می‌دهد که اکنون 40 میلیون یوروی لیبرو در شرف رسیدن است. این پول از طریق شرکتی دیگر وارد خواهد شد که قبلاً با باشگاه بارسلونا همکاری داشته و توافق بین این هفته و آینده اعلام خواهد شد. این پول تضمین خواهد کرد که باشگاه می‌تواند با قانون 1-1 در بازار فعالیت کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی