کد خبر: ۲۵۵۴۱
تاریخ انتشار:۲۲:۰۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس از تخریب ۳۵ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی بیش از ۴۲ هزار مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی در روستای خوش آب و هوای کرشت با دستور قضایی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: محرم قاسم نژاد در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای کرشت با اشاره به برخورد قاطع و جدی با متصرفان، گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی باغی و کشاورزی با دستور دادستان 35 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه خوش آب و هوای روستای کرشت از توابع بخش مرکزی شهرستان پردیس تخریب و آزادسازی شد.

وی افزود: بیشتر تخلفات در ساخت و سازهای غیرمجاز احداث ابنیه، دیوارکشی، محوطه سازی و ساخت آلاچیق بود که با هماهنگی نیروی انتظامی، بخشداری و بازرسان فرمانداری تخریب انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پردیس یادآور شد: در ادامه برخورد با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی از ابتدای سال1403 تا کنون 70 مورد تخریب و بیش از 8 هکتار از اراضی مرغوب باغی و کشاورزی در شهرستان پردیس به حالت اولیه خود بازگشته است.

قاسم نژاد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و خریداران قبل از خرید هرگونه ملک در اراضی باغی و کشاورزی ابتدا از بخشداری و جهاد کشاورزی استعلام دریافت کنند، زیرا بدون چشم‌پوشی به استناد قانون با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی