کد خبر: ۲۵۵۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۲:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: طی حکمی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست دفتر و حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا؛درمتن حکم دکتر جاودان سیرت آمده است؛

جناب آقای داریوش پورهاشمی

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سرپرست دفتر و حوزه ریاست دانشگاه منصوب می شوید تا با اتکا به ذات اقدس الهی و رعایت جوانب شرعی، قانونی و بهره مندی از حداکثر توان و تحربه مدیران دانشگاه و تمرکز بر انجام وظایف قانونی و ابلاغی محوله و هماهنگی با اینجانب نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی درون بخشی و برون بخشی با سایر دستگاه های اجرایی در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام سلامت با الویت وظایف اهتمام لازم را معمول نمائید.

گفتی است داریوش پورهاشمی فوق لیسانس مدیریت دولتی ،مسئول امور قراردادهای دانشگاه، مدیر امور اداری، مدیر بازرسی وارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات و مسئول امور عمومی معاونت تحقیقات وفناوری دانشگاه بخشی از سوابق مدیریتی وی می باشد.

همچنین از خدمات دکتر عبدالله پورصمد رئیس پیشین این حوزه که به افتخار بازنشستگی نائل آمد تقدیر شد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
انتصاب شایسته ای است و آقای پورهاشمی شخصیتی توانمند و دارای سوابق ارزنده ای است ولی ای کاش ریاست محترم دانشگاه حراست و بازرسی دانشگاه را سر و سامان می داد و از افراد شایسته و توانمند و متناسب با جایگاه سازمانی و مربوطه و دارای تحصیلات بهداشتی و درمانی استفاده می نمود نه کارشناس عمران که هیچگونه سنخیتی با بهداشت و درمان ندارد و یا نگهبان جلوی درب بیمارستان بعنوان کارشناس بازرسی دانشگاه که هیچگونه اطلاعاتی از شرح و وظایف خود نمی دانند و این جای تاسف است برای یک مجموعه علمی و تخصصی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
جناب رئیس !!!
مگه توی این کشور تشریف ندارید ؟؟؟
هرگونه انتصاب تا استقرار کامل دولت جدید ممنوع و طبق بخشنامه ، جنابعالی باید برکنار شوید !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
واقعا درست میفرمایید بازرسی افتضاح هست در شبکه لنده بازرسی یک فرد کم تجربه و مجرد هست که هیچگونه اطلاعی از شرح وظایفش نداره و پارتی بازی میکنه نیروهای تبدیل وضع ایثارگران را که یکیش برادرش هست و دیگری خانم و فامیلش هست در ستاد شبکه آورده و این ضعف بازرسی دانشگاه هست که بصورت میدانی از ستاد شبکه ها بازدید نمی کنه
بیخیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
ایشان که متاسفانه خودش مافیای نیروی انسانی در دانشگاه هستند. آرین اقدامشان بکارگیری فرزندش مصطفی تحت عنوان فضای سبز هست. دستگاههای نظارتی مثل سازمان بازرسی پیگری کنند ببینم کسی مثل ایشان که بارهای بار تخلفات شدید در حوزه نیروی انسانی داشته اند چرا باید در این جایگاه قرار بگیذند
پاسخ ها
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بنظرم اقای مدیر بازرسی و حراست برای یک نفر سنگین هست چون هم تجربه ندارد و هم توانایی برخورد رو ندارد در یک شبکه کوچولو مثل لنده چقد بی عدالتی میسشه یک فرد کم تجربه بازرس میشه سو استفاده میکنه برادرش که تبدیل وضع ایثارگران و شرکتی بود میاره داخل ستاد شبکه
غفار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
با این حراست و بازرسی و فامیل بازیهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید به حال دانشگاه گریست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی