کد خبر: ۲۵۵۳۷
تاریخ انتشار:۲۲:۰۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: فرمانده سپاه سنندج گفت: سال گذشته سپاه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان این شهرستان پرداخت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تسنیم: از سنندج، سرهنگ مرتضی میرآقائی صبح امروز در رزنایش جهادگران فاطمی (4) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای خدمت استان کردستان و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر نیز همچون سنوات گذشته اقدامات شایشته و خوبی در حوزه خدمات‌رسانی به جامعه محرومان این شهرستان انجام شده که حاصل زحمات گروه‌های جهادی بسیج در حوزه‌های مقاومت و سپاه است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل(ره) مبنی بر ضرورت رسیدگی به قشر نیازمند گفت: امام خمینی(ره) بر تلاش به نیازمندان تاکید و فرموده که والاترین عبادت دستگیری و کمک به قشر مستضعف جامعه است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج با اشاره به اینکه سال گذشته 288 گروه جهادی ساماندهی و به مناطق محروم اعزام شدند تصریح کرد: زیباسازی مدارس، ارائه خدمات دامپزشکی و پزشکی، اجرای پروژه‌های عمرانی و آبرسانی متعدد در عرصه محرومیت‌زدایی از جمله خدمات سپاه در سال گذشته بوده است‌

وی از برپایی 16 مرحله میز خدمت در سطح این شهرستان خبر داد و افزود: در این میزخدمت‌ها دولتمردان نسبت به رفع مشکلات جامله اقدام کردند. سال گذشته 6 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

میرآقائی با ذکر اینکه سال گذشته 9 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد، بیان کرد: توزیع 2600 متر مربع ایزوگام برای مساجد و مدارس، اجرای پروژه آبرسانی به مجتمع کلاترزان و نگل و بهره‌مندی مردم از آب شرب سالم از دیگر خدمات سپاه در این شهرستان بوده است.

وی آزادسازی 9 نفر از زندانیان، بازسازی 7 باب منازل محرومان و اهدای 122 سری جهزیه و برگزاری جشن‌های ازدواج آسان در چندین مرحله توسط بسیج در این شهرستان را از دیگر اقدامات سپاه عنوان کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج از راه‌اندازی مرکز مشاوره به زوجین جوان خبز داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته سپاه بالغ بر 20 تا 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اختیار جوانان قرار داده و یک میلیارد و 100 میلیون تومانی به بیماران صعب‌العلاج کمک کرده است.

به گفته وی، در سه ماهه نخست سال جاری 73 قلم کالای اساسی میان نیازمندان شهرستان سنندج توزیع شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج افزود: بیش از یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده که 300 بسته آن مربوط به این شهرستان سنندج بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.