کد خبر: ۲۵۵۳۰
تاریخ انتشار:۲۱:۳۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استانی کرمانشاه: با گذشت ۳ ماه از آغاز فصل خرید تضمینی گندم در استان بیش از ۷۵۰ تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: علی ملکشاهی گفت: با پرداخت مبلغ ۷۳۶ میلیارد تومان دیگر از مطالبات تولیدکنندگان گندم استان، مجموع پرداختی به کشاورزان به بیش از ۲ هزار و ۳۴۲ میلیارد تومان رسید که معادل ۱۴ درصد از کل مطالبات است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همچنین از خرید تضمینی بیش از ۷۵۵ هزار تن گندم در سطح استان خبرداد و افزود: از این مقدار ۱۰۹ هزار تن گندم دوروم و ۶۴۱ هزار تن نیز گندم معمولی با نرخ مصوب دولتی است.
ملکشاهی قیمت نرخ تضمینی اعلامی دولت را برای گندم معمولی ۱۷۵۰۰ تومان و برای گندم دوروم ۱۸۰۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: گندم دوروم اغلب در صنایع تولید ماکارونی استفاده دارد.
وی در خصوص پرداخت مابقی مطالبات کشاورزان نیز افزود: با توجه به اینکه پرداخت مطالبات بصورت کشوری و متمرکز صورت می‌پذیرد، تمامی مسئولان استانی در تلاش هستند تا دولت طبق وعده‌های قبلی خود هرچه زودتر مطالبات را پرداخت کند.
ملکشاهی گفت: کار خرید تضمینی گندم در بسیاری از نواحی استان به پایان رسیده است، اما با توجه به ادامه برداشت گندم از نواحی سردسیر استان از جمله شهرستان سنقر و کلیایی و بخش‌هایی از شهرستان‌های صحنه و کنگاور و کرمانشاه، کار مراکز خرید تضمینی دولتی و خصوصی و مباشرین تعاون روستایی در این نواحی تا پایان کامل برداشت گندم ادامه خواهد داشت

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.