کد خبر: ۲۵۵۲۴
تاریخ انتشار:۲۱:۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، این موضوع را به مهم‌ترین مساله انسانی در جهان تبدیل کرده است، گفت: کمیسیون امنیت ملی در ادامه رایزنی‌های پارلمانی خود به طور ویژه مسئله غزه را دنبال می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خانه ملت: ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص مساله غزه، گفت: همانطور که ایشان در فرمایشات خود تاکید کردند، «غزه» یک مساله جهانی است و نه تنها کشورهای جهان اسلام بلکه تمام کشورها باید برای دفاع از مردم مظلوم غزه به پاخیزند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، این موضوع را به مهم‌ترین مساله انسانی در جهان تبدیل کرده و استمرار و تشدید این جنایت‌ها تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه و جهان است.

وی با تاکید بر اینکه جنایات اسرائیل در فلسطین مصداق بارز جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، این رژیم را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست خواندند که نصاب جدیدی در تاریخ جنایت های بشری به وجود آورده است.

عزیزی با یادآوری مظلومیت کودکان و زنان فلسطینی به ویژه مردم غزه، گفت: علی رغم همه حمایت‌هایی که آمریکا و دیگر دولتمردان خائن از رژیم صهیونیستی می‌کنند، مقاومت و حماس با قدرت در برابر این جنایت ایستاده اند و این رژیم منحوس در ریشه کن کردن حماس، جهاد و مقاومت ناکام مانده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دوازدهم در ادامه بر استمرار رایزنی‌های دیپلماتیک و پارلمان‌ها برای توقف جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و پارلمان‌ تمام کشورها مسئله غزه را در اولویت قرار دهند و در مقابله با این رژیم کودک کش برآیند.

عزیزی همچنین گفت: توقف کشتار مردم غزه، آتش بس جامع و پایدار در غزه و تشکیل دولت واحد فلسطینی از بحر تا نهر بر مبنای اصل دموکراتیک موضوعی است که در این رایزنی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد. دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تا امروز اقدامات ویژه و فراوانی را دنبال کرده و لازم است این مسیر را با جدیت بیشتری دنبال کند.

وی تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دور دوازدهم نیز فرمایشات مقام معظم رهبری را محور برنامه‌های خود می‌داند و در ادامه رایزنی‌های پارلمانی خود به طور ویژه مسئله غزه را دنبال می‌کند./

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.