کد خبر: ۲۵۴۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۱۹:۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون از لغو مصوبه شورای‌ عالی محیط‌زیست کشور در خصوص جداسازی منطقه دنای شمالی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 به گزارش عصر دنا، محمد بهرامی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در روز های اخیر انجام شد این حکم متوقف شده است.

وی افزود: این موضوع بیش از یک سال است که مطرح شده و بنا به دلایلی نگهداری سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به این نتیجه رسیده که مدیریت این منطقه تغییر کند و استان اصفهان نیز پیشنهاد داده که این منطقه به این استان داده شود.

بهرامی تصریح کرد: آنگونه که سازمان حفاظت محیط زیست گزارش داد بهتر بود که مسوولان و متولیان امر در استان محکم تر از این میراث ارزشمند و غنی دفاع می کردند و مرتب در جلسات این شورا حضور می یافتند و اجازه تضییع حق استان را نمی دادند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اینک این حکم لغو و متوقف شده و قرار است جلسه‌ای دراین‌خصوص با حضور اعضای شورای‌عالی محیط‌زیست کشور داشته باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
میرشکال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
عملا مسئولین محیط زیست استان، از خداشونه که این منطقه، از استان جدا بشه. چون هیچ نظارت و حفاظتی روش نیست. بیشترین تخلفات در همین منطقه هست. هر کل و بز و خرسی که بره به سمت خفر و پادنا، شکار میشه.
برای این حرفم، سند دارم.
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
متاسفانه بویراحمد نماینده ی بسیار ضعیفی دارد این دوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
برادر در شورای عالی حفاظت وزرا حضور دارن جهت اطلاع اقای نماینده
همشهری
|
Germany
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
اصل خبر مشکل داره دوستان عزیز طبق مستندات این بخش که الان دوستان رسانه ای میکننداز اساس مربوط به استان اصفهان بود در سالهای اخیر طلق مصوبه داخلی استان اصفهان بدلیل دوری وبعد مسافت چند سالی حفاظت از این منطقه را به محیط زیست استان واگذار کرد والان آقایان اصفهانی میگن خودمون میخواهیم اداره کنیم به نظر میرسه بعضی از دوستان میخواهند از نماینده یک قدیس بسازند کالبته این رفتار فقط جناب به امی را از اسب می اندازد و یک. هیچ یه کم دقت در عنوان مطالب ید نیست ،دوستان عزیز پادنا مربوط به کدام استان است آیا مرز جغرافیایی را میتوان دست کاری کرد التماس تفکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
اگر مسولیین دلسوز باشند این اتفاقات نمیافتد ببینید نمایندگان اصفهان چطوری برای اینده استانشان دست وپا میزنند ولی مسولین استان یاسوج فقط،به فکر پست ومقام هستن تا کی میخواهید بیدارشوید تا کی به مفت خوری عادت میکنند بابا یکم هوشیار باشید یکم از پست ومقام وطایفه بازی بیایین بیرون
همش به فکر پست ومقام هستید
یاسوج فقط همین دنا رادارد نمیتونه ازش محافطت کند
..Mohsen.Az
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
اخی اخ تا قیومت
ک.ب =دنا....

اصفهانی های ....
خود من اگه همچی اتفاقی بیفته دقبقا یه 30تیر خالی می کنم شکم عامل تصمیم گیرا
یه جمع 40نفری نشستم همه همین حرفو تائید وعملی می کنن
زنده باد ...دنا...
زنده باد دکتر بهرامی ومسعولین استان با غیرت از همچی فاجعه ای جلو گیری می کنن نمی زاره اتفاقی بیفته با طمینان کامل
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.