کد خبر: ۲۵۴۱۶
تاریخ انتشار:۰۱:۰۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار درگذشت پدر گرانقدر شهیدان والامقام ایرج و مجید علیپور را در پیامی تسلیت گفتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در پیام تسلیت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و دکتر اسدالله عباسی استاندار آمده است:

درگذشت یکی از دلدادگان و عاشقان سرور و سالار شهیدان حاج احمد علیپور، که نشان پرافتخار پدر گرانقدر شهیدان والامقام ایرج و مجید علیپور را بر سینه داشت، موجب تأثر و تألم گردید.

این بزرگمرد قهرمان پرور، مقاوم و صبور در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ، فرزندانی مؤمن و مجاهد، تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران پرافتخار دفاع مقدس، روانه میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری ماندگار از مردان فداکار این مرز و بوم را بر صفحات تاریخ رقم زد و مایه عزت گیلانیان ولایتمدار شد.

اینجانبان مصیبت وارده را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و خانواده گرامی آن پدر خداجو و پرهیزگار تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه خداوند سبحان، برای آن فقید سعید، علوّ درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی