کد خبر: ۲۵۴۱۱
تاریخ انتشار:۰۰:۳۷ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: روایت یک فعال رسانه ای که حکایت از دست های پشت پرده در خروجی کارگروه وزارت ارتباطات در روزهای نهایی انتخاب کابینه توسط دولت چهاردهم دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تابناک: علی قلهکی در کانال تلگرامی خود نوشت:

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقای "جیم" قبل از عضویتِ برخی از اعضاء در کارگروه وزارت ارتباطات از آنها استمزاج کرده که به چه گزینه‌ای رای خواهید داد و بعد از اینکه گزینه‌های خاصِ مد نظر وی را انتخابات کردند، در کارگروهِ وزارت ارتباطات عضویت می‌یافتند.

نتیجه این مهندسی، خروجیِ افرادی چون فداکار، فرجی دانا و برخی دیگر شده که ارتباط، تخصص و عملکرد ویژه‌ای با حوزه ict نداشته و افراد مرتبط با حوزه ارتباطات عموما آخر لیست ۱۶ نفری قرار گرفتند.

و اما حرکت آخرِ کارگروه وزارت ارتباطات که خیلی عجیب بود و تنها واژه‌ای که می‌توان روی آن نهاد، "سوپر مهندسیِ کارگروه ارتباطات" است این بوده که اصلا نگذاشتند اعضا رای گیری کنند و دبیرخانه‌یِ کارگروه ۱۰ نفر را انتخاب و به اعضای کارگروه گفتند که به آنها امتیاز دهند که نتیجه‌اش حذف جدی‌ترین مدیران ict کشور شده است!

متاسفانه به طور سیستماتیک هم برخی اعضای کارگروه به تعدادی از نامزدها در تعدادی از محورها "امتیازِ صفر" داده و در مقابل به برخی از گزینه‌های سفارشی، "امتیازِ بالا" دادند!

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.