کد خبر: ۲۵۴۰۰
تاریخ انتشار:۲۳:۱۴ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
با مشارکت دستگاه های امدادی قم انجام شد؛
عصر دنا: مانور امداد و نجات، اطفا حریق و آواربرداری در بافت فرسوده امروز به همت شهرداری قم و مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان انجام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

باشگاه خبر نگاران جوان: مانور امداد و نجات، اطفا حریق و آواربرداری امروز در محله دروازه ری به همت مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم و مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان برگزار شد.

در این مانور میدانی که در بافت فرسوده شهری برگزار شد، آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر، شرکت توزیع برق، شرکت گاز، نیروی انتظامی، شرکت آب و فاضلاب، مرکز مدیریت بحران و ستاد بحران منطقه یک شهرداری قم حضور داشتند.

اعلام وقوع حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قم و حضور عوامل آتش‌نشانی در محل آغازگر این مانور بود که در ادامه با فرماندهی میدان توسط آتش‌نشانی، دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان نیز به محل حادثه اعزام شدند که با حضور به‌موقع به محل، مهار حادثه انجام و مصدومان و فوتی‌ها منتقل شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی