تاریخ انتشار:۲۰:۰۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
تشریح فعالیت‌های بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد
عصر دنا: مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در تشریح فعالیت‌های این نهاد از مطالبه‌گری و عهد خدمت دانشجویان گفت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا سعادت صالحی نیا صبح امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: دانشجویان قشر مطالبه گر جامعه بوده و به دنبال مطالبه از مسئولین و گره گشایی از مشکلات مردم هستند و در زمان های مختلف فعالیت های متفاوت و متناسبی را انجام داده اند..
سعادت صالحی نیا با اشاره به تقارن امتحانات دانشجویان و برگذاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: محدودیت های زمانی در ایام امتحانات نتوانست دلیلی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت همگانی دعوت به شرکت حداکثری شود و دانشجویان با تمام محدودیت ها و برنامه های خوب و شایسته ای را اجرا کردند.
وی ضمن بیان پیگیری های صورت گرفته در خصوص تپه دمالی تاکید کرد: کارگروهی در خصوص حل این مسئله با حضور استاندار تشکیل و همه ادارات و سازمانها در این راستا همکاری لازم را داشته و اعتبارات درخواستی تایید شده به جز اداره اب و فاضلاب.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به فعالیت های دانشجویان در حوزه مطالبه گری اضافه کرد:وعده های که قبلا از جانب سه نماینده مردم استان در مجلس داده شده ولی به مرحله اجرا نرسیده با ارائه راهکار توسط دانشجویان پیگیری و با تعیین روزشمار یکساله در صدد تحقق آنها هستند.
وی برگزاری تریبون ازاد در دانشگاه آزاد یاسوج را از جمله این برنامه ها دانست و عنوان کرد: حضور دانشجویان در بین مردم کوچه و بازار ، حضور فعال در شبکه های اجتماعی، اجرای برنامه های مختلف در خوابگاه ها و میزگرد های مختلف از نمونه فعالیت های انجام گرفته توسط دانشجویان در خصوص دعوت مردم برای شرکت در انتخابات است.
وی بیان کرد: از تعداد212 نفر متقاضی اطلاعات 208 نفر تکمیل و در دسترس است که تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری میشود.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ابراز کرد:پیگیری فعالیت های مربوط به سد خرسان 3 ،وضعیت حقوق معوقه پاکبانان شهر یاسوج،بررسی و پیجویی وام های ازدواج در نوبت مانده نیز از دیگر مطالبه گری های صورت گرفته توسط دانشجویان است.

صالحی نیا در تشریح طرح ها و برنامه های اجرایی این سازمان عنوان کرد: طرح ولایت کشوری که به مدت ۴۰ روز از 20 تیر لغایت ۲۵مرداد در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، از میان تعداد ۴۷۵ نفر ثبت نامی پس از مصاحبه و ارزیابی تعداد ۵۱ نفر تایید و در این طرح شرکت کردند.

وی افزود این طرح در سطح استانی نیز با عنوان خط امام اجرا می شود که از ۱۷ شهریوربه مدت ۱۱ روز تعداد۲۰۰ دانشجو به قم اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ضمن اشاره به اجرای طرح کشوری پویش لبخند ایران در استان گفت:این طرح با حضور بیش از ۶۰۰ دانشجو از جمله دانشجویان عراقی سال گذشته برگزار شد.

وی افزود:در این طرح که روزهای پنجشنبه وجمعه آخر هفته‌ها در حاشیه شهرها برگزار می شود دانشجویان به انجام فعالیت‌های فرهنگی می پردازند.

صالحی‌نیا خدمت‌رسانی جهادی به مناطقی از شهرستان بهمئی را از جمله فعالیت‌های جهادی دانشجویی برشمردو گفت:تعداد ۲۷۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۲۰ گروه جهادی در مناطق کمتر برخوردار استان حضور پیدا می کنند.

وی از اعزام تیم پزشکی به روستاهای چرام سرفاریاب و..تحت عنوان عهد خدمت خبرداد و گفت:تیم پزشکی متشکل از پزشک عمومی ،دندان پزشک و ماما است و تا۱۸ مرداد حضور دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.