تاریخ انتشار:۱۰:۵۴ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
به مناسبت5مرداد
عصر دنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بسیجیان حوزه شهیده گلنار امامیان با امام جمعه دهدست دیدار و سالروز نماز جمعه را گرامی داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در آستانه سالروز اقامه اولین نماز جمعه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با همراهی بسیجیان حوزه مقاومت شهیده گلنار امامیان امروز با امام جمعه شهرستان دیدار و روز نماز جمعه را گرامی داشتند.

سرهنگ سید اصغر پوربهشت با تبیین اهمیت و جایگاه نماز جمعه اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی هر شهر و امام جمعه نماینده ولی فقیه در شهرستان است و خدمات ارزنده این نهاد ستودنی است.

ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پیشتاز در بزرگداشت روز نماز جمعه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: اطاعت از امام جمعه و کمک به ستاد نماز جمعه تکلیف داریم.
وی ادامه داد: در راستای وظایفی که به بسیج و سپاه سپرده شده بویژه تأمین امنیت همکاری داریم.
این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان کهگیلویه مردمی 100درصد شیعه دارد، افزود: نماز جمعه دهدشت از رونق خوبی برخوردار است می طلبد تلاش بیشتری داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه از مشارکت پایگاههای بسیج با ستاد نماز جمعه خبر داد و گفت: با همکاری پایگاه‌های مقاومت روستایی زمینه حضور مردم از روستا به مصلی فراهم خواهد شد.

ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پیشتاز در بزرگداشت روز نماز جمعه

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار از قدرشناسی مجموعه سپاه نسبت به رویداد 5مرداد تشکر کرد و گفت: بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف به ویژه در برگزاری نماز جمعه با تأمین امنیت همکاری مطلوبی دارند.

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: با دغدغه فرهنگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان همکاری بسیجیان با نهاد امامت جمعه ستودنی است سپاه قوت قلب مجموعه ستاد نماز جمعه است.

ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پیشتاز در بزرگداشت روز نماز جمعه
یکی از مهمترین بسترسازی که برای کربلا انجام گرفت نقش بانوان بود امروز بانوان بسیجی تاثیرگذاری در خانواده و اجتماع دارند کم نیست.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در جنگ تحمیلی، تصریح کرد: بسیج خواهران پیشرو در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با بیان اینکه عرصه دوم انقلاب به قدرت سپاه عزیز شروع شده است، گفت: در عملیات وعده صادق شکوه و اقتدار سپاه بیش از پیش به جهانیان ثابت شد.

ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه پیشتاز در بزرگداشت روز نماز جمعه
وی همچنین با اشاره به خدمات‌دهی موکب شهدای شهرستان خواستار مساعدت همگانی برای ارائه خدمات به زوار اربعین شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی